کد خبر: ۵۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
مدیرکل میراث فرهنگی استان عنوان کرد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: نصب هرگونه چادر در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان همدان توسط مردم و مسافران ممنوع است.

آرانیوز-همدان-علی مالمیر با بیان اینکه با نظر استاندار همدان تمامی موزه‌های استان همدان از روز شنبه سوم خرداد فعالیت‌های خود را از سر خواهند گرفت، افزود: به منظور حفظ سلامتی مردم موزه‌ها و اماکن گردشگری استان همدان موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شده و در این راستا با مراکزی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

وی از آغاز فعالیت غار علی‌صدر و دهکده گنج‌نامه به عنوان دو مرکز مهم گردشگری استان همدان خبر داد و اظهار کرد: پروتکل‌های بهداشتی ویژه‌ای برای فعالیت این دو مجموعه در نظر گرفته شده که باید با دقت اجرا شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان تاکید کرد: در حال حاضر تبلیغاتی برای حضور مسافران به همدان انجام نخواهد شد اما تمام اماکن گردشگری استان همدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مسافران خدمات ارائه خواهند داد.

مالمیر گفت: تمامی هتل‌ها و اماکن رسمی دارای مجوز از ابتدای خرداد ماه میزبان مسافران خواهند بود و با خانه‌مسافرهای غیرمجاز و کارتن به‌دست‌ها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور حفظ سلامت مردم نصب هرگونه چادر در پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان همدان توسط مسافران و مردم ممنوع است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در پایان از آمادگی این اداره کل برای رسیدگی به شکایت‌های مردمی در زمینه خدمات ارائه شده در بخش‌های مختلف گردشگری خبر داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار