کد خبر: ۵۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد
فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری عاملان تشویش اذهان عمومی در شبکه اجتماعی خبر داد.

آرانیوز-قزوین-سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط مأموران پلیس امنیت عمومی، مشخص شد افرادی در فضای مجازی با انتشار مطالب توهین آمیز و تهدید به درگیری به قصد تشویش اذهان عمومی در شبکه اجتماعی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ۵ نفر اراذل و اوباش در این خصوص در شهرستان قزوین شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: در بازرسی از متهمان و خودروی متعلق به آنان مقدار ۶۵۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه و مبلغ ۹۳ میلیون ریال وجه حاصل فروش از مواد مخدر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و مواجهه با مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابی اعتراف کردند که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

سردارحاجیان با تاکید بر اینکه با توجه به اشراف اطلاعاتی کامل پلیس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، فضا برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نیست از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده جرایم مشابه از طریق تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس برای برخورد قانونی اطلاع دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار