کد خبر: ۵۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
منتخب مردم آبادان در مجلس خبر داد
منتخب مردم آبادان در مجلس گفت: برخی مدیران در شهر آبادان درصدد بودند که از خلأ بین مجلس دهم و یازدهم سوءاستفاده کنند و تغییرات مدیریتی مدنظر خود را انجام دهند اما جلوی آنها گرفته شد.

آرانیوز-آبادان-سید مجتبی محفوظی اظهار کرد: متأسفانه در چند روز گذشته شاهد تحرکاتی برای تغییر برخی نیروهای بومی و انتصاب مدیران غیربومی در شهرستان آبادان بودیم که با قاطعیت موضوع را پیگیری کردیم و مانع این اتفاقات شدیم.

وی افزود: همین دیروز (چهارشنبه) در یکی از ادارات قرار بود یک نیروی غیربومی جایگزین یک نیروی بومی شود که مانع آن شدیم.

محفوظی تصریح کرد: متأسفانه برخی مدیران درصدد بودند که از بحث خلأ بین دو مجلس دهم و یازدهم سوءاستفاده کنند و تغییرات مدنظر خود را انجام دهند که جلوی این شیطنت را گرفتیم.

وی گفت: من قاطعانه به مدیران و حتی وزرا اعلام می‌کنم که ورود مدیر و نیروی غیربومی به آبادان ممنوع است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که کسی نیروهای بومی توانمند را نادیده بگیرد.

منتخب مردم آبادان در مجلس افزود: سوال ما از آقایان مسئول این است که چه زمانی قرار است فرصت داده شود تا نیروهای بومی ما رشد و ارتقا پیدا کنند؟

وی گفت: جوانان بومی ما از توانایی زیادی برخوردار هستند اما نادیده گرفته شده‌اند؛ چرا برای رشد و ارتقای آنها کسی تاکنون تلاش نکرده است؟

وی گفت: بنده حتی از خوابگاه نیروهای فاز ٢ پالایشگاه آبادان بازدید کردم و این روند تا تقویت جایگاه نیروهای بومی همچنان ادامه خواهد یافت و مردم مطمئن باشند در برخورد با هر فردی که بخواهد نیروهای بومی را نادیده بگیرد، هیچ‌گونه تساهل و تسامحی نخواهیم داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار