کد خبر: ۵۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
در حالی که روز گذشته آمار مبتلایان به کرونا با کاهش به ۳۱۰ رسیده بود امروز دوباره شاهد جهش مبتلایان بودیم و در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱۵ نفر بیمار جدید در خوزستان شناسایی شدند.

آرانیوز- اهواز-علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: به توجه به افزایش میزان غربالگری کرونا در خوزستان بیش از ظرفیت آزمایشگاهی موجود، با تلاش شبانه‌روزی خادمان سلامت مردم در آزمایشگاه‌های پنج‌گانه تشخیص کرونا در خوزستان، تمامی نمونه‌های مربوط به روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت‌ماه بروز رسانی شد.

وی گفت: بر این اساس از مجموع تست‌های باقی‌مانده مربوط به سه روز گذشته، ۵۱۵ مورد قطعی مثبت شناسایی شد، ۲۸۹ مورد آن مربوط به شبانه‌روز گذشته استان است که با احتساب این موارد مبتلایان در خوزستان به هفت هزار و ۴۶۱ مورد افزایش یافت.

وی تصریح کرد: موارد جدید به تفکیک شهرستان شامل اهواز ۳۲۲ مورد، اندیمشک هفت مورد، ایذه دو مورد، باغملک دو مورد، دشت آزادگان ۱۲ مورد، رامهرمز یک مورد، مسجدسلیمان ۹ مورد، هفتگل پنج مورد، رامشیر چهار مورد، حمیدیه هفت مورد، باوی ۱۲ مورد، کارون هشت مورد، هندیجان یک مورد، ماهشهر ۱۸ مورد، آبادان ۴۴ مورد، خرمشهر سه مورد، شادگان دو مورد، شوشتر ۴۷ مورد، بهبهان ۹ مورد بوده است.

احسان پور تصریح کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار مبتلا به کروناویروس در استان جان خود را از دست داده تا فوت شدگان به ۳۷۱ نفر افزایش یابد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان کرد: در حال حاضر ۷۹۸ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه ۶ هزار و ۲۹۲ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان امروز در حالی اعلام شد که هنوز دانشگاه علوم پزشکی دزفول شامل سه شهرستان دزفول، شوش و گتوند اعلام نشده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار