کد خبر: ۵۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
استاندار لرستان گفت: مردم را در زمینه مقابله با بیماری کرونا با خود همراه کنیم.

به گزارش آرانیوز، سید موسی خادمی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که امروز بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه بر اساس آمارها روند ابتلاء به بیماری در استان رو به رشد است و بر همین اساس رعایت بیش از پیش نکات بهداشتی توسط مردم ضروری به نظر می‌رسد.

وی با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۳۰ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند گفت: روند ابتلاء به ویروس در روزهای اخیر نسبت به قبل بیشتر شده است و در شهرهای خرم‌آباد، نورآباد، بروجرد و دورود وضعیت مطلوب نیست.

استاندار لرستان ضمن تأکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری و عدم خروج مردم از خانه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده از اصناف و بازاریان می‌خواهیم حتی‌الامکان نسبت به تعطیلی بازار غیر ضرور اقدام کنند.

خادمی با بیان این‌که نباید اجازه دهیم شرایط از کنترل خارج شود، افزود: با اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در زمینه مقابله با کرونا، مردم را در جهت کنترل وضعیت بیماری با خود همراه کنیم.

وی در خصوص اجرای برخی مصوبات ستاد مانند بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس تصریح کرد: اگر تا ۱۷ خرداد شرایط به سمت بهبود وضعیت پیش نرود در این خصوص تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد و مدارس نیز کماکان صرفاً جهت رفع اشکال دایر هستند و اجباری برای حضور در کلاس‌ها نیست.

استاندار لرستان اضافه کرد: تمامی محدودیت‌های قبلی به قوت خود باقی بوده و با توجه به شرایط، ممکن است در جلسه‌ای که پایان همین هفته برگزار خواهد شد برخی تصمیمات جدید مبنی بر تشدید محدودیت‌ها اتخاذ شود

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار