کد خبر: ۵۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
کشف ۱۰ تن چوب قاچاق، دستگیری سارقان حین سرقت، کشف گوشی‌های قاچاق و دستگیری سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت اماکن خصوصی از مهمترین فعالیت‌های پلیس در روز گذشته بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد از کشف ۱۰ تن چوب فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران ایست و بازرسی این فرماندهی در پی کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل چوب که از سمت مریوان به طرف سنندج در حرکت بودند مشکوک و کامیون مذکور را متوقف کردند.

سرهنگ مهدی محمدی با بیان اینکه مأموران در بازرسی ازخودروهای مذکور ۱۰ تن چوب جنگلی فاقد مجوزبه ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف کردند، افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی سروآباد با اشاره به اینکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارقان حین سرقت در سقز

جانشین فرماندهی انتظامی سقز از دستگیری سه سارق خودرو، محتویات خودرو و ساختمان در حال ساخت حین سرقت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان سقز حین گشت موفق به دستگیری سارق خودرو حین سرقت یک دستگاه خودروی سواری زانتیا شدند و بلافاصله متهم را که قصد فرار داشت دستگیر کردند.

سرهنگ بهروز جلیلیان ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان نیز موفق به دستگیری سارق در حال سرقت پخش خودرو ۴۰۵ شدند و متهم را به مقر کلانتری انتقال دادند.

وی به دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت توسط مأموران کلانتری ۱۳ اشاره کرد و یادآور شد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور سارق در ساختمان در حال ساخت، بلافاصله اکیپ گشت در محل حاضر و متهم را حین سرقت دستگیر کردند.

جانشین انتظامی سقز همچنین از دستگیری سارق خانه باغ توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی مقدار ۲۲۰ گرم سوخته تریاک ،۲۰ گرم تریاک و دو گرم مواد مخدر شیشه کشف شد.

کشف گوشی‌های هوشمند قاچاق در بیجار

فرمانده انتظامی استان کردستان نیز از توقیف خودروی حامل ۳۴ دستگاه گوشی هوشمند خارجی قاچاق به ارزش بیش از سه میلیارد ریال در شهرستان بیجار خبر داد و گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای ورودی شهر موفق به شناسایی سواری سمند حامل گوشی تلفن همراه قاچاق شدند.

سردار لی آزادی با بیان اینکه با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از خودروی مورد نظر ۳۴ دستگاه گوشی هوشمند خارجی قاچاق کشف شد، افزود: در این رابطه دو نفر دستگیر شده اند.

دستگیری سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت اماکن خصوصی در سنندج

آرانیوز-سندج-رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان نیز از دستگیری سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان سنندج خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهر سنندج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ عبدالله فاتحی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در سنندج شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند، ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به ۱۷ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه سارق همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی، نگهبان ثابت و دوربین‌های مدار بسته مجهزکنند و درحفظ و نگهداری اموال همواره کوشا باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار