کد خبر: ۵۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
با امضای قرارداد کارگزار جدید استقلال از سوی یکی از اعضای هیات مدیره مشکل آبی ها برای همکاری با حامی مالی این باشگاه برطرف شد و دیگر به سمت کارگزار پرسپولیس نخواهند رفت.

به گزارش آرانیوز،باشگاه استقلال که طی روزهای گذشته مذاکرات زیادی را با نمایندگان کارگزاری برگزار کرده بود تا تکلیف درآمد ثابت این باشگاه مشخص شود، به دلیل اختلاف نظری که در این مورد بین اعضای هیأت مدیره وجود داشت، در امضا نهایی ناموفق بود و مدیرعامل قصد داشت با کارگزار باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را انجام دهد اما قبل از ظهر امروز شنبه این مشکل برطرف شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام اعضای هیأت مدیره استقلال قرارداد کارگزار جدید این باشگاه را امضا کردند تا شرکت جهان فولاد متین رسماً به عنوان کارگزار این باشگاه معرفی شود.

این شرکت پیش از این با باشگاه استقلال توافق نهایی را انجام داده بود و حتی قراردادش توسط مدیرعامل به امضا رسیده بود، اما به دلیل عدم امضای یکی از اعضای هیأت مدیره این قرارداد جنبه رسمی پیدا نکرده بود.

با امضای این قرارداد که به تأیید وزارت ورزش و جوانان نیز رسیده است، شرکت مزبور امروز رسماً به عنوان کارگزار جدید استقلال معرفی شد.

رسانه باشگاه استقلال در تشریح امضا این قرارداد نوشت: «این شرکت در بدو عقد قرارداد با تخصیص مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به صورت پیش پرداخت و تضمین مبلغ ۵۰ میلیارد ریال ضمانت نامه حسن انجام تعهدات و برخورداری از ظرفیت‌های جدید درآمدزایی و ویژگی بارز حسن شهرت، به عنوان کارگزار شرکت فرهنگی ورزشی استقلال بعد از طی فرآیند یک ماهه و بررسی دقیق و تأیید کلیه مفاد قرارداد از سوی وزارتخانه با رعایت تشریفات قانونی و همچنین مذاکرات به عمل آمده با شرکت‌های صلاحیت دار به عنوان مناسب‌ترین شرکت انتخاب و منجر به عقد قرارداد طرفین گردید.

باتوجه به ویژگی‌های قرارداد مزبور و تیم قوی مدیریتی که این شرکت در خصوص کارگزاری شرکت استقلال تدارک دیده است، روزهای امیدوار کننده ای را به هواداران فهیم استقلال امید می‌دهیم.

بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده، فیمابین کارگزار رسمی و باشگاه درآمد حاصله از این همکاری حداقل یک هزار میلیارد ریال طی یک فصل خواهد بود.»

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار