کد خبر: ۵۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان:
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، گفت: تعداد بیمه شدگان اجباری جدید استان زنجان در سال ۹۸ به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده است.

آرانیوز- زنجان-مسعود علیاری امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تعداد بیمه شدگان اجباری در استان زنجان، گفت: تعداد بیمه شدگان بیمه اجباری در استان از ۱۱۰ هزار نفر در پایان سال ۹۷ به ۱۱۶ هزار و ۲۶۹ نفر در پایان سال گذشته رسیده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از شش هزار نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی بازنشسته شدند، اظهار کرد: تعداد بیمه شدگان اجباری جدید استان در سال ۹۸ به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، به بیمه کار گران ساختمانی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: براساس آخرین آمار بیش از ۲۱ هزارو ۵۰۰ کارگر ساختمانی در استان بیمه تأمین اجتماعی هستند.

علیاری تاکید کرد: محدودیتی برای بیمه کردن کارگران ساختمانی در استان زنجان وجود ندارد.

وی افزود: فعالیت کارگران ساختمانی پایش می‌شود که آیا این کارگران کارگر ساختمانی هستند و کارگران ساختمانی اگر شرایط لازم را داشته باشند، می‌توانند در سامانه رفاه سازمان تامین اجتماعی ثبت نام کرده و از طریق انجمن حمایت از کار گران ساختمانی معرفی شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است و مأموریت اصلی آن تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان مزد و حقوق‌بگیر به‌صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به‌صورت اختیاری است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار