کد خبر: ۵۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
فرماندار شهرستان بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا گفت: استان بوشهر در کنترل و مدیریت بیماری کرونا پیشرو است.

آرانیوز- بوشهر-عباس جمشیدی امروز در نشست شورای سلامت شهرستان بوشهر اظهار داشت: با پیدایش ویروس کرونا در استان، نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار بوشهر با وحدت و همراهی خیلی خوب و همه اعضای شورای تأمین ومدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم بطور خاص و اصناف درسطح استان تصمیمات خوبی گرفته شد.

فرماندار بوشهرگفت: با تصمیم گیری به موقع مسئولان و همراهی مردم امروز این استان در کنترل و مدیریت بیماری کرونا در کشور پیشرو است.

جشمیدی افزود: با همدلی، وحدت مردم و مسئولان و اجرای تصمیم‌های به موقع از جمله تعطیلی مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها، اصناف و ملزم شدن به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از پیک بیماری عبور کردیم.

وی بیان کرد: استان بوشهر در پیش بینی‌ها باتوجه به موقعیت و وجود پارس جنوبی، نیروگاه اتمی و پایانه نفتی خارگ و حجم ترددها از استان‌های پرخطر بود اما با انجام کارهای پیشگیرانه، صبر، تحمل و همراهی مردم با مسئولان امروز در جدول جزو استان‌های پایانی قرار دارد.

جمشیدی گفت: با وجود انجام کارهای شبانه‌روزی مسئولان در همه بخش‌ها اما در فضای مجازی و افکار عمومی محافلی نقدهای غیر منصفانه‌ای انجام می‌دهند و همدلی، هم‌افزایی، هم‌گرایی، اتحاد و انسجامی که در استان برای مدیریت ویروس کرونا اتفاق افتاد را مورد بی‌مهری و کم لطفی قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: شاید این اشکال در اطلاع رسانی به موقع و فعال ما مسئولان است.

فرماندار بوشهر گفت: آئین‌های شب‌های ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان براساس دستورالعمل‌های بهداشتی با رعایت اصل یک چهارم برگزار شود و به طور یقین مردم همانند گذشته در اجرای این دستورالعمل نیز مسئولان را همراهی می‌کنند.

جمشیدی با اشاره به افزایش سرعت بیماریابی در بوشهر گفت: براساس نظر کارشناسان تا زمان کشف و تولید واکسن کرونا باید با این بیماری براساس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زندگی کرد البته نباید به گونه‌ای رفتار کرد که مردم احساس کنند شرایط عادی است.

وی تاکید کرد: کارهای بزرگی در استان بوشهر در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری کرونا انجام شده که باید قدر آنها را دانست در غیر اینصورت وضعیت این استان خیلی سخت‌تر از سایر استان‌های دیگر می‌شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار