کد خبر: ۵۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: ترجیح ما این است که امتحانات به صورت حضوری و با فاصله گذاری مطمئن برگزار شود.

به گزارش آرانیوز، دکتر علی مظاهری نژاد افزود: ابتدا باید ببینیم که شرایط جامعه اجازه خواهد داد که از ۶ خرداد کلاس‌ها را برگزار کنیم یا خیر. امیدواریم که سیر نزولی بیماری کرونا که در هفته‌های گذشته داشته ایم و پیک بیماری کاهش یافته است، ادامه پیدا کند و بتوانیم بعد از ماه مبارک رمضان کلاس‌ها را باز کنیم.

وی افزود: در دانشگاه علوم پزشکی ایران برای تمام مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکتری عمومی تمامی کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شد. فقط دانشجویانی که کلاس عملی داشتند به صورت مجازی از آن استفاده نکردند. کلاس‌های عملی هم در صورت باز شدن دانشگاه‌ها از ۶ خرداد آغاز می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی از جمله کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی نیز تا آنجا که امکانش باشد از فضای مجازی استفاده می‌کنیم. امیدواریم تا حدالمقدور اکثر کلاس‌ها را مجازی برگزار کنیم.

وی درباره امتحانات پایان ترم دانشجویان علوم پزشکی گفت: بسیار بعید می دانم که آزمون‌های پایان ترم به صورت مجازی برگزار شود. ترجیح ما این است که امتحانات به صورت حضوری و با فاصله گذاری مطمئن برگزار شود.

مظاهری نژاد یادآور شد: تقریباً تمامی دروس تئوری که دانشجویان در این ترم داشته اند به صورت مجازی برگزار شده است و تنها یک یا دو درس خاص بوده که به دلیل همکاری کم اساتید مجازی نبوده است. امیدواریم که کلیه کلاس‌ها را با سامانه‌های جدیدی که به سامانه‌های فعلی آموزش مجازی اضافه کرده ایم، به صورت مجازی برگزار کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار