کد خبر: ۵۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
معاون اداره کل انتقال خون استان قم گفت: تعداد اهداکنندگان خانم طی فروردین امسال ۱۳۷ مورد بود در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۱۳۲ مورد بوده و افزایش هشت دهم درصدی داشته است.

آرانیوز- قم-علیرضا کبیری اظهار کرد: طی فروردین امسال سه هزار و ۸۸۸ نفر برای اهدای خون در قم مراجعه کردند در حالی که این تعداد در فروردین ماه سال گذشته چهار هزار و ۵۵۲ نفر بوده و کاهش ۱۴ و ۶ دهم درصدی داشته است.

وی گفت: طی یک ماهه ابتدای امسال تعداد سه هزار و ۱۷۸ نفر موفق به اهدای خون شدند در حالی که این تعداد در یک ماهه سال گذشته سه هزار و ۸۰۴ نفر بوده و کاهش ۱۶ و پنج دهم درصدی را شاهد هستیم.

معاون فنی اداره کل انتقال استان قم تصریح کرد: تعداد اهداکنندگان مستمر طی فروردین ماه امسال در قم هزار و ۶۹۸ نفر بود در حالی که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال که ۲ هزار و ۳۲۰ نفر بود با کاهش هفت و نیم درصدی همراه بوده است.

وی گفت: تعداد اهداکنندگان خانم طی فروردین ماه امسال ۱۳۷ مورد بود و این میزان در مدت مشابه سال قبل ۱۳۲ مورد بوده و افزایش هشت دهم درصدی داشته است.

کبیری ابراز کرد: طی یک ماهه نخست امسال چهار هزار و ۲۵۷ واحد خون به بیمارستان‌ها ارسال شده در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل چهار هزار و ۷۱ واحد بود و افزایش چهار و چهار دهم درصدی داشته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار