کد خبر: ۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
در پایان جلسه‌ای که امروز اعضای هیات مدیره استقلال برگزار کردند، پندار توفیقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سابقه مربیان پیشنهادی برای هدایت استقلال مورد بررسی قرار می‌گیرد!

قلعه نویی رفتنی شد

«به گزارش خبرنگارورزشی آرانیوز» 

 این جمله عضو هیات مدیره استقلال را می‌توان به معنای پایان کار قلعه‌نویی در استقلال قلمداد کرد.
در پی نتایج ضعیف استقلال در ر‌قابت‌های امسال لیگ برتر و جام حذفی هیات مدیره استقلال تشکیل جلسه داد و اعلام کرد که کارنامه مربیان پیشنهادی بررسی می‌شود.

پندار توفیقی امروز پس از پایان جلسه هیات مدیره استقلال به خبرنگاران گفت: هیات مدیره برنامه مربیان پیشنهادی را بررسی می‌کند.
او در پاسخ به این سوال که آیا کارنامه قلعه‌نویی هم مورد برررسی قرار می گیرد گفت: کارنامه همه مربیان پیشنهادی بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: به سرعت برنامه های سرمربیان پیشنهادی برای باشگاه استقلال در هیات مدیره بررسی شده و بهترین گزینه انتخاب شود تا ان شاءالله فصل آینده بهترین نتایج گرفته شود. با توجه به نتایجی که کسب شده بحث بر این است برنامه کلیه گزینه های ایرانی و خارجی در نظر گرفته شود. پیشینه همه مربیان قرار است بررسی شود و اجازه بدهید در جلسه بعدی هیات مدیره بیشتر بررسی شود.

توفیقی درباره اینکه آیا مزایده چهارم برگزار می شود یا نه و اینکه آیا تا زمان برگزاری این مزایده وضعیت باشگاه و کادر فنی روشن می شود یا نه، گفت :باشگاه را که نمی شود تعطیل کرد. جلسات طبق برنامه اش اجرا می شود. ان شاءالله فردا باشگاه واگذار شود. ۱۳۵ امضا جمع کردند که باشگاه واگذار نشود.

وی درباره اینکه روند انتخاب سرمربی چگونه خواهد بود بیان داشت: این موضوع در کمیته فنی بررسی می شود.

توفیقی درباره اینکه گفته می شود امیر رضا خادم با هیات مدیره استقلال تماس گرفته است تا قلعه نویی بماند گفت:نه،این بحث صحت ندارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار