کد خبر: ۵۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
وزارت ورزش به عنوان متولی اصلی باشگاه استقلال تا چه زمانی در قبال اتفاقات رخ داده در این مجموعه پرطرفدار سکوت می کند؟

به گزارش آرانیوز، در یکی دو هفته اخیر اخباری از باشگاه استقلال شنیده و اسنادی دیده شد که شاید اگر مشابه آنها در هر باشگاهی در دنیا اتفاق می افتاد تا امروز شاهد لااقل یکی دو استعفا بودیم. گرچه فرهنگ استعفا هرگز در چارت اداری کشور ما جایگاهی ندارد ولی لااقل در پاره ای موارد دیده شده که مسئول مربوطه پس از گاف زیر مجموعه اش رودرروی مردم ایستاده و بابت اشتباهی که صورت گرفته عذرخواهی کرده است. اتفاقی که، آن هم این بار در مورد تیم استقلال هرگز رخ نداد!

پس از ماجرای اخراج شبانه وینفرد شفر در مشهد و براه افتادن غائله ممانعت از ورودش به محل تمرین تیم که در ادامه شکایت به فیفا و محکومیت باشگاه استقلال را در پی داشت چند ماه بعد ماجرای عدم واریز حقوق استراماچونی پیش آمد و یکی از موفق ترین مربیان خارجی همه این سالها در لیگ به سادگی از دست رفت. جدایی تلخی که طرفداران استقلالی را هفته ها کف خیابان نگه داشت ولی باز هم مسئول اصلی این گاف، عذری از مردم نخواست و در عوض با کنار رفتن مدیرعامل وقت باشگاه مجموعه تا چند ماه با سرپرستی و بدون سرپرستی اداره شد.

اتفاقات اخیر در این باشگاه هم که در نوع خود بی نظیر بودند. ابتدا جعل سند واریز حقوق دو بازیکن خارجی استقلال که ۱۳ هزار دلار را با فتوشاپ ۱۳۰ هزار دلار کردند و بعد از آن لو رفتن نحوه قرض گرفتن پول از یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه برای خود باشگاه با تاریخ سررسید و جریمه دیرکرد روزانه ۴۰ میلیون تومان! نوعی معامله بین مدیران باشگاه بر سر درآمدهای همان باشگاه که خلاف قانون است!

مسعود سلطانی فر که به تازگی وعده ارثیه گذاشتن برای دو باشگاه را به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس داده بود حالا چرا سکوت کرده است؟ چرا به عنوان مسئول اصلی همین دو افتضاح اخیر روبروی مردم نمی ایستد و بابت چرایی بروز این مشکلات حرف نمی زند؟

بیشتر بخوانید:

سود انحلال استقلال و پرسپولیس از وضعیت کنونی بیشتر است/چرا کسی یقه این وزیر پرخطا را نمی‌گیرد؟!

فتحی و خلیل زاده، یکی حقوقدان و دیگری رییس اتاق تعاون تهران که پای سند دریافت قرض ۱۰ میلیاردی را امضا زدند، خودشان که درب باشگاه را باز نکردند و روی صندلی مدیرعاملی و ریاست هیأت مدیره باشگاه ننشستند! وزیر ورزش آنها را در سمت‎های ذکر شده منصوب کرد.

سلطانی فر که در مدت زمان ریاستش بر وزارت ورزش، باشگاه استقلال را با چالش های بزرگی روبرو کرده است به تازگی و آخرین انتخابش برای نجات استقلال، یعنی احمد سعادتمند هم گاف داد! مدیرعاملی که با همکارانش برای پرداخت بدهی باشگاه به دو بازیکن خارجی با جعل سند آبروی باشگاه استقلال را به بازی گرفتند.

سلطانی فر چرا در این باره سکوت کرد؟ چرا مدیرعامل منصوبش بازخواست نشد؟ مدیرعاملی که رأسا از سوی ریاست مجمع انتخاب شد در حالی که هنوز هیأت مدیره باشگاه نفرات مشخصی ندارد!

سلطانی فر که در مواجهه با خبرنگاران همیشه تلاش دارد تا همچون رییس دولت، لبخند بر لب داشته باشد چه توضیحی درباره افتضاحات رخ داده در همین مدت زمان کوتاه دارد؟ وزیر طوری رفتار می کند که اصطلاحا به نظر می رسد اصلا توی باغ نیست! چرا خبری از بازخواست مدیران باشگاه شنیده یا دیده نمی شود تا لااقل هوادار استقلال بداند کسی هست که دلواپس تیمش باشد! تنها اظهارنظری که در چند وقت اخیر از سلطانی فر درباره استقلال شنیده شده است وعده تکراری خصوصی سازی تا چند ماه دیگر بوده است.

حالا که برگزاری ادامه لیگ نوزدهم مشخص نیست و کم کم به پایان فصل نزدیک می شویم دل نگرانی هواداران استقلال بیشتر می شود چرا که تجربه چند سال اخیر به آنها ثابت کرده پایان فصل برای استقلال یعنی رفتن ستاره ها، بلاتکلیفی کادر فنی و وعده های دروغین مدیران!

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار