کد خبر: ۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان خبرداد؛
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از سفر قریب الوقوع ۱۰ تور اپراتور کشور ترکیه به استان برای بازدید از آثار تاریخی و بررسی زیرساخت‌های گردشگری به منظور سفر گردشگران ترکی و اروپایی خبر داد.

سفر ۱۰ تور اپراتور ترک به خوزستان

به گزارش خبرنگار آرانیوز حوزه خوزستان، به منظور بازدید از زیرساخت‌های گردشگری و داشته‌های فرهنگی و تاریخی ۱۰ توراپراتور ترکیه در هفته آینده به خوزستان سفر می‌کنند تا از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان دیدن کنند و مقدمات سفر گردشگران ترک و اروپایی به خوزستان فراهم شود.

 

وی درباره این سفر تاکید کرد: این سفر اواخر هفته آینده انجام می‌شود و قرار است این توراپراتورها ابتدا به چغازنبیل سفر کنند و پس از دیدن نخستین اثر ثبت جهانی ایران به محوطه تاریخی شوش سفر کرده و سپس راهی شوشتر شوند.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: در بازدید از آثار تاریخی شوشتر این گروه مورد استقبال انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوشتر قرار می‌گیرند.

 

حیدری گفت: شب، این توراپراتورها به اهواز برمی‌گردند و از جاذبه‌های گردشگری کلانشهر اهواز در شب و ساحل کارون بهره‌مند خواهند شد و شبی به یادماندنی را سپری خواهند کرد و صبح نیز خوزستان را به مقصد منطقه آزاد کیش ترک خواهند کرد.

 

وی با تشکر از افرادی که زمینه این سفر را برای توراپراتورهای ترکی فراهم کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با همکاری شرکت گردشگری امیدپرواز که از شرکت‌های توانمند خوزستان در حوزه گردشگری است با مشارکت ترکیش ایر توانسته است این سفر را برای توراپراتورهای ترکی هماهنگ کند. این سفر می‌تواند مقدمات حضور گردشگران ترکیه و کشورهای اروپایی را به خوزستان فراهم کند و باید از این فرصت به بهترین وجه ممکن استفاده کرد.


منبع : ایسنا
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار