کد خبر: ۵۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد:
آرانیوز- شاهرود - مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان با اشاره به ارسال ۲۳۰ اثر برای پویش خانه‌های همنوا ویژه نیمه شعبان در استان، گفت: چهره نفرات و خانواده‌های برتر این پویش معرفی شدند.

حجت‌الاسلام علی شکری صبح چهارشنبه در جلسه انتخاب برگزیدگان مسابقه پویش # خانه‌های_هم‌نوا ویژه ایام با سعادت ماه شعبان به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود بیان کرد: تهیه فیلم از کودکان و خوانش اشعاری در مدح ولی عصر (عج) و همچنین جشن‌های خانگی نیمه شعبان موضوع اصلی این پویش بود که در مدت برگزاری با استقبال خوبی روبرو شد و شاهد ارسال ۲۳۰ اثر به دبیرخانه این پویش بودیم.

وی با بیان اینکه برپایی جشن خانوادگی، تزئینات و فضاسازی، روان خوانی و تسلط بر شعرها و خلاقیت چهار فاکتوری بودند که داوران برای امتیازدهی به نفرات برتر در نظر داشتند، افزود: از میان فیلم‌های برتر داوری شده، چهار اثر که بیشترین نظر کارشناسان و مردم را به خود جلب کردند، حائز رتبه‌های اول تا چهارم شدند همچنین اسامی ۱۰ برنده دیگر این پویش نیز معرفی‌شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: خانواده‌های مغانی، اعتماد، حاج محمدی و همچنین خانم سعدی چهار برنده هزینه عتبات عالیات و مشهد مقدس در پویش # خانه‌های_هم‌نوا شدند.

شکری بیان کرد: محمد فاضل جالینوس، زهرا نجفی، محمدصادق گرگانی، فاطمه معصومه آجودانی، سارینا قدیمی، امیرحسین و فاطمه حسینی، محمد عرفان اسلامی، حمید رضا عجم اکرامی، ریحانه اسماعیلی و ملیکا امیدی پور برندگان جایزه یک میلیون ریالی این پویش هستند.

وی افزود: آثار ارسالی از سوی میرحسین بیک زاده، امیرمحمد کیقبادی، دلسا متحدی، یاسمن مقیمی و مؤسسه آیه‌های انتظار نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه #خانه‌های_هم‌نوا در سطح استان با استقبال خوبی روبرو شد، تاکید کرد: ترویج فرهنگ سبک زندگی انتظار و مهدوی در زمره محورهای این پویش در فضای مجازی بوده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار