کد خبر: ۵۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
گرگان- استاندار گلستان گفت: امنیت و آرامش ماحصل مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

به گزارش آرانیوز، هادی حق شناس ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، روز مستضعفان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار کرد: ماحصل مجاهدت‌های پنهان سربازان گمنام امنیت، آرامش و حرکت در مسیر رشد و توسعه است.

وی افزود: عدالت، محور رسالت انبیا و اولیا الله بوده و جمهوری اسلامی ایران هم با شعار دفاع از حقوق مستضعفان و اجرای عدالت حرکت خود را آغاز کرد و بر همین اساس با زعامت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

حق شناس گفت: نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و ذخیره الهی برای هدایت انسان‌ها به خیر و نیک بختی در واقع جشنی ملی در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که مردم آن را به نیکی و احترام گرامی می‌دارند و در واقع اهداف عالیه انسانی را در سایه ظهور امام عصر (عج) می‌بینند.

وی بیان کرد: نامگذاری این روز به نام روز مستضعفان و هفته‌ی سربازان گمنام امام زمان (عج) نشانگر اهمیت جایگاه این خادمان ملت دارد.

حق شناس ادامه داد: تردیدی نیست که امنیت پایداری که امروز در کشور وجود دارد ماحصل مجاهدت‌های پنهان سربازان گمنام عرصه امنیت و آرامش است که حرکت در مسیر رشد و توسعه را تسریع می‌سازد.

وی اضافه کرد: نحوه تامین امنیت برای لایه‌های مختلف جامعه قابل رویت نیست ولی مردم وجود امنیت را در جامعه احساس می‌کنند.

استاندار گلستان اظهارکرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان است و امروز به برکت خون همه شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، ترور و شهدای هسته‌ای و مدافعان حرم امنیت ملی ما حفظ شده است و آرامشی پایدار در کشور وجود دارد.

وی گفت: اینجانب فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و هفته سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) را به عموم مردم شریف استان خصوصاً تلاشگران عرصه امنیت تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در سایه تلاش‌های این عزیزان بتوانیم شاهد آرامشی پایدار در کشور و استان باشیم و در سالی که با درآیت مقام معظم رهبری با عنوان "جهش تولید" مزیّن شده موجبات توسعه و پیشرفت گلستان را فراهم آوریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار