کد خبر: ۵۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی برای توسعه و پیشرفت این نقطه از ایران اسلامی باید با همدلی تلاش کنند.

به گزارش آرانیوز، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار با جمعی از منتخبان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس یازدهم شورای اسلامی با تبریک فرارسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: ان شا الله خداوند به لطف این اعیاد عزیز، خیرات و برکات خود را برای ما مقدر فرماید.

وی با تبریک نیمه شعبان افزود: ظهور مصلح آخرالزمان تنها مختص به جامعه اسلامی نیست و در ادیان دیگر هم به آن اشاره شده است و امیدواریم خداوند توفیق بهره‌مندی از برکات نیمه شعبان را به ما بدهد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: راه‌اندازی جلسه شورای نمایندگان موجب مسرت و خوشحالی است و امیدوارم با همین شور و نشاط در مجلس شورای اسلامی نیز کارها را پیگیری و جلو ببرید.

وی تاکید کرد: با همه مشکلات موجود از قبیل کرونا و مشکلات اقتصادی، امیدواریم بر طبق وعده حق الهی مبنی بر اینکه همراه هر سختی، آسانی است خداوند آسانی را به گونه‌ای قرار دهد که همه ما آن را لمس کنیم.

آیت الله محامی افزود: همواره در کنار همه مشکلات، فرصت‌هایی است که ما می‌بایست از آنها به شکل صحیح استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در موقعیت‌های سخت، نیاز به تلاش بیشتر است و امیدوارم در میان مردم و مسؤولان تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.

امام جمعه زاهدان افزود: سیستان و بلوچستان دارای استعدادهای بسیار زیادی از قبیل نیروی انسانی، موقعیت جغرافیایی و معادن است که نیازمند همراهی مسؤولان در شکوفا کردن این استعدادهاست.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: بخشی از این استعدادها در این استان نیروی انسانی است که با توجه به عقب افتادگی آموزش و پرورش، این استعداد دارد به هدر می‌رود.

وی گفت: چشم امید مردم سیستان و بلوچستان به نمایندگان است و این تلاش بیشتر شما را می‌طلبد و این شروع و همدلی موجب امیدواری بیشتر شده است.

آیت الله محامی افزود: بنده به آینده پیشرفت سیستان و بلوچستان بسیار امیدوار هستم و با توجه به شرایط بوجود آمده امیدوارم تا آینده‌ای روشن برای مردم ما رقم بخورد.

منتخب مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، گفت: در چند روز گذشته جلساتی بین نمایندگان در استان برگزار شد و مسائل مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

ملک محمد فاضلی افزود: همچنین جلساتی با مدیران کل برگزار شد که در آن مشکلات مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

وی تاکید کرد: همدلی و همراهی خوبی در بین نمایندگان برای رفع مشکلات استان بوجود آمده است.

منتخب مردم چابهار، کنارک و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: ما در سال جدید سالی بسیار سخت را پیش رو داریم و با توجه به اتفاقات پیش آمده مشکلات اقتصادی بیشتر شده است.

معین الدین سعیدی افزود: این به معنای نشستن نیست و همه باید تلاش کنند تا بتوان کاری مناسب را انجام داد.

وی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان با توجه به شاخص‌های انسانی با سایر کشور بسیار فاصله دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار