کد خبر: ۵۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سران تروریست‌پرور آمریکا می‌خواهند با عملیات تروریستی فرهنگی، نهادهای خدمتگزار به مردم را تضعیف کنند.

به گزارش آرانیوز، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در پیامی به هجمه اخیر سرکرده‌های دولت آمریکا علیه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) واکنش نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حماسه‌ای از خدمات انقلاب در رفع بحران و محرومیت زدایی در کشور است.

وی افزود: هجمه نابخردانه آمریکا به این ستاد، نشان از قدرت بالای خدمات این ستاد به مردم عزیز ایران و ضعف آمریکا در مدیریت بحران‌های پیش آمده در این کشور به ویژه مبارزه با بیماری ویروس کرونا است.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی از افتخارات انقلاب اسلامی و نمایشگر ضعف و ناتوانی کشورهای مدعیِ خدمت به مردم به ویژه آمریکا است.

وی افزود: آمریکا به جهت ضعف در عرصه مدیریت بیماری ویروس کرونا می‌کوشد تا ضعف خود را پنهان کند و مانند همیشه نهادهای انقلابی و خدمتگزار در ایران را تضعیف کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: سران تروریست‌پرور آمریکا که مسئول ترور سردار سلیمانی و جمعی از خدمتگزاران مردم هستند می‌خواهند با عملیات تروریستی فرهنگی، نهادهای خدمتگزار به مردم را تضعیف کنند و لکن همیشه حق پیروز است چنانکه مکتب سلیمانی همواره پیروز است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار