کد خبر: ۵۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
اراک- معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری فردی در اراک، که در فضای مجازی اقدام به شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی در زمینه بیماری کرونا می‌کرد، خبر داد.

به گزارش آرانیوز، سرهنگ محمود خلجی اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر پخش اخبار جعلی و غیر واقعی در قالب تصاویر و کلیپ‌های مختلف در یکی از شبکه‌های اجتماعی با عنوان شیوع بیماری کرونا بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: از آنجا که بازتاب گسترده اینگونه اخبار در فضای مجازی، باعث تشویش اذهان عمومی و نگرانی مردم از انتشار این ویروس در سطح کشور و بی اعتمادی آنان به مسئولان اجرایی کشور خواهد شد، اقدامات کارشناسان پلیس امنیت عمومی استان مرکزی به منظور شناسایی عامل یا عاملان این اخبار آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: با رصد و پایش شایعات فضای مجازی و انجام تحقیقات کارشناسان پلیس، سرانجام انتشار دهنده این شایعات، تصاویر و اخبار دروغین، در شهرستان اراک شناسایی و با انجام عملیاتی از سوی مأموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار