کد خبر: ۵۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
خرم‌آباد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در این استان به ۷۸۲ نفر رسیده است، گفت: تا به امروز ۶۴ مورد فوت بر اثر بیماری کرونا در استان ثبت شده است.

به گزارش آرانیوز، محمدرضا نیکبخت امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۸ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در لرستان طی بیست و چهار ساعت گذشته اضافه شده است، اظهار داشت: فوتی‌های استان به علت کرونا ویروس به ۶۴ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه تا کنون دو هزار و ۲۳۹ نمونه از بیماران مشکوک به «کرونا» در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است، گفت: تعداد دو هزار و ۱۶۳ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۷۸۲ مورد مثبت و هزار و ۳۸۱ نمونه منفی اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به مبتلایان مثبت به تفکیک شهرستان از ابتدا تا کنون گفت: در شهرستان خرم آباد ۱۷۵ نفر، در شهرستان سلسله ۱۶۲ نفر، در شهرستان بروجرد ۱۲۲ نفر، در شهرستان دلفان ۹۰ نفر، در شهرستان دورود ۸۷ نفر، در شهرستان ازنا ۴۴ نفر، در شهرستان الیگودرز ۳۵ نفر، در شهرستان کوهدشت ۳۱ نفر، در شهرستان چگنی ۱۳ نفر، در شهرستان پلدختر ۱۲ نفر، در شهرستان رومشکان ۹ نفر و در شهرستان سپیددشت ۲ نفر مبتلا هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار