کد خبر: ۵۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
گنبدکاووس- فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۰ فقره سرقت لوازم و ادوات کشاورزی از مزارع و باغات در گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش آرانیوز، سردار روح الامین قاسمی اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و ادوات کشاورزی از مزارع و باغات در سطح شهرستان گنبدکاووس و بروز مشکل برای شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارگاهان زبده پلیس آگاهی با جدیت و تلاش شبانه روزی اقداماتی را در جهت شناسایی سارقان احتمالی آغاز و تحقیقات وسیع و میدانی را در محل های وقوع جرم و همچنین مکان های همجوار در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان گلستان ادامه داد: ماموران در روند تحقیقات و با کار اطلاعاتی انجام شده سرانجام موفق شدند سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

قاسمی بیان کرد: سارق که ابتدا منکر هر گونه جرم و بزه بود پس از مواجهه با شواهد و مستندات غیر قابل انکار پلیس، به ۲۰ فقره سرقت لوازم و ادوات کشاورزی از مزارع و باغات در سطح شهرستان گنبد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدارهای پلیس، دست سارقان را از اموالشان کوتاه کنند و ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع رسانی کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار