کد خبر: ۵۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
شیراز- فرماندار شیراز گفت: استقبال مردم از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی قابل توجه بوده و رفت و آمد در مسیر های مواصلاتی شهر شیراز به حداقل رسیده است.

به گزارش آرانیوز، محمدرضا امیری چهارشنبه در بیان کرد: محورهای مواصلاتی شهر شیراز پس از اجرایی شدن طرح فاصله گذاری اجتماعی و از بین بردن زنجیره شیوع ویروس کرونا دارای شرایط ویژه برای حمل و نقل بوده و دستگاه‌های مختلفی نیز با همکاری با فرمانداری شیراز زمینه ساز اجرای این طرح در این مسیرها شده‌اند.

فرماندار شیراز اضافه کرد: همکاری دستگاه‌های متولی نظیر نیروی انتظامی، پلیس، بسیج و فعالان بخش درمان در کنار نمایندگان مردم در فرمانداری شیراز زمینه‌های لازم برای کاهش تردد در مسیرهای مواصلاتی شیراز را ایجاد کرده است.

وی متذکر شد: کنترل موادی ورودی شهر شیراز بدون وقفه در جریان بوده و تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی این طرح در مسیرهای مواصلاتی شهر شیراز برقرار و با جدیت در حال پیگیری است.

فرماندار شیراز در پایان تصریح کرد: اجرای طرح فاصله گذاری از ۸ فروردین ماه اجرایی شده و با توجه به مصوبه دولت تا ۲۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و تمدید و پایان این طرح برعهده تصمیمات هیأت دولت بوده و فرمانداری نیز مجری تصمیمات دولت است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار