کد خبر: ۵۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بیان واقعیت ها و نظرات کارشناسی به منتخب اول تهران که ممکن است ریاست مجلس آینده را برعهده بگیرد، قبل از آغاز کار مجلس یازدهم لازم و ضروری است.

به گزارش آرانیوز، جلال میرزایی در یادداشتی با اشاره به انتقاد محمدباقر قالیباف منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم از عملکرد دولت در مقابله با کرونا، بیان کرد: آقای قالیباف در یادداشت خودشان به بهانه ویروس کرونا به دولت آقای روحانی تاخته و عملکرد آن را زیر سوال برده است و مدعی شده در این مدت تلاش ایشان بر این بوده تا با استفاده از ظرفیت های جهادی مردمی برای مدیریت بحران کرونا اقدامات موثر و میدانی انجام دهد.

ضمن احترام به دکتر قالیباف که منتخب اول مردم تهران برای حضور در مجلس یازدهم هستند؛ این انتظار از ایشان می رود برای مردم تهران و سایر مخاطبانی که در کشور نگران شیوع کرونا هستند، توضیح داده که منظورشان از این مدت و نوع تلاشی که به عمل آورده اند چیست.

همچنین ظرفیت جهادی مردمی که ایشان برای مدیریت بحران کرونا در این مدت به کار گرفته است و از قضا این اقدامات به زعم ایشان موفق بوده اند، کدام اند تا دولت روحانی و به خصوص وزارت بهداشت از آن الگو برداری کنند.

آقای دکتر قالیباف در ادامه یادداشت خود دولت را به ندیدن واقعیات های موجود و کتمان واقعیت و در نظر نگرفتن هشدارهای کارشناسی متهم کرده و با زیرسوال بردن شیوه روی کار آمدن آقای روحانی فرصت را غنیمت شمرده و مدیریت دولت را در این سال ها ناکارآمد معرفی کرده اند.

ایشان برای اثبات این ناکارآمدی جلسات هفته ای یکبار و استفاده نکردن از ظرفیت های مردمی و عملیاتی در کشور را مورد اشاره قرار داده اند. قضاوت در این خصوص که مشکل آقای قالیباف با آقای روحانی یا دولت آقای روحانی است به مخاطبان واگذار کنیم بهتر است اما برای اینکه مجلس آینده تحت تاثیر آقای قالیباف به بیراهه کشیده نشود و به اسم واقع گرایی و نظرات کارشناسی به سمت تقابل های زیان بار با دولت پیش نرود؛ از سازمان برنامه و بودجه به خصوص دکتر پورمحمدی که از قضا در دولت های مختلف کار کرده و دیدگاه ایشان مبتنی بر داده ها و محاسبات کارشناسی است، انتظار داریم واقعیت های مالی کشور را به آقای قالیباف منتقل کنند.

وی در ادامه با اشاره به امکانات قالیباف در دوره مدیریتی خود در شهرداری تاکید کرد: بیان واقعیت ها و نظرات کارشناسی به منتخب اول تهران که ممکن است ریاست مجلس آینده را بر عهده بگیرد، قبل از آغاز کار مجلس یازدهم لازم و ضروری است. اکنون زمان رقابت نیست و هنوز تا ۱۴۰۰ فرصت باقی است. امروز زمان دیدن واقعیت ها و توجه به نظرات کارشناسان توام با احساس مسئولیت است. لطفا اجازه دهید توجه دولت کاملا به مدیریت آثار زیان بار ویروس کرونا و آثار تحریم های آمریکا باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار