کد خبر: ۵۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
قرار است امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه نشستی با نمایندگان کانون های بازنشستگی کشوری برای توزیع اعتبار همسان سازی داشته باشد اما باز هم بازنشستگان تامین اجتماعی نادیده گرفته شدند.

به گزارش آرانیوز، علی اصغر بیات  به برگزاری جلسه دکتر نوبخت با کانون‌های بازنشستگی کشوری اشاره کرد و گفت: امروز از طریق پست اینستاگرامی رئیس سازمان برنامه و بودجه مطلع شدیم عصر امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان کانون‌های بازنشستگی چند صندوق برگزار می‌کنند اما متأسفانه از کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی سراسر کشور که با داشتن بالغ بر ۳ و نیم میلیون نفر مستمری بگیر که بزرگترین تشکل بازنشستگی کشور محسوب می‌شود، دعوت نشده اند.

وی افزود: در این نشست قرار است از نظرات نمایندگان کانون‌ها در مورد روش توزیع ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاصی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان استفاده شود.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه به نمایندگی از سوی ۳۴۸ کانون استانی و شهرستانی مستمری بگیران تأمین اجتماعی در سراسر کشور در نامه‌ای اعتراض خود را به دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کنم گفت: کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی سراسر کشور بیش از سه و نیم میلیون عضو دارد که عمر خود را صرف سازندگی و آبادانی کشور کرده‌اند و در این نامه مراتب اعتراض این قشر را علیرغم آنکه ۶۰ درصد در زمره حداقل بگیران بوده و با گوشت و پوست و استخوانشان تورم و مشکلات عدیده اقتصادی را لمس می‌کنند و در عین حال بیشترین همراهی را با نظام و انقلاب در سنگرهای گوناگون داشته‌اند اعلام می‌کنم.

وی در ادامه گفت: جناب آقای نوبخت مگر خون بازنشستگان کشوری و لشکری از بازنشستگان کارگری رنگین‌تر است یا اینکه خدای ناکرده آنها شهروند درجه یک هستند و ما شهروند درجه ۲ هستیم؟!

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار