کد خبر: ۵۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
تهران- استاندار تهران با اشاره به اینکه محدودیت تردد در داخل تهران نداریم، گفت: برای صدور کارت تردد شاغلین استان تهران مکاتبات صورت گرفته است.

به گزارش آرانیوز، انوشیروان محسنی بندپی عصر جمعه با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران اظهار داشت: ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان تهران از مدت‌ها قبل پیشنهاد مداخلات جدی‌تر و اثربخش‌تری داشت که در نهایت ستاد ملی به این جمع بندی رسید تا طرح محدودیت تردد و سفر را برای جلوگیری از چرخش ویروس کرونا به اجرایی درآوریم که دیروز دستورالعمل آن توسط رئیس جمهور تأیید و سپس ابلاغ شد.

وی ادامه داد: امروز از ساعت صفر بامداد طرح محدودیت تردد در ۱۴ مبادی ورودی و خروجی استان اجرایی شد و استمرار دارد تا افراد غیربومی وارد استان نشوند که با محوریت ناجا نسبت به بازگرداندن افراد غیربومی اقدام شده و خوشبختانه با همکاری مردم از ادامه سفر افراد غیربومی خودداری می‌شود.

استاندار تهران تأکید کرد: در داخل پایتخت تمامی مراکز و اماکن عمومی، پارک‌ها و بوستان‌ها و فروشگاه‌های غیرضرور تعطیل هستند که با همکاری اصناف این کار دنبال می‌شود؛ همچنین امروز اخباری مبنی بر فعالیت برخی اصناف غیرضروری در مولوی و خیابان وحدت اسلامی مطرح شد که با همراهی صنف، تعزیرات و فرمانداری نسبت به عدم فعالیت چنین واحدهایی اقدام شد.

محسنی بندپی با بیان اینکه محدودیت تردد در داخل تهران نداریم گفت: پیشنهاد حذف فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی مطرح شده که فردا این موضوع در ستاد ملی بررسی و نتیجه اطلاع رسانی می‌شود چرا که تصمیم گیری در این مورد بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا می‌باشد.

وی همچنین در مورد محدودیت‌های تردد در ۱۲ و ۱۳ فروردین عنوان کرد: تلاش داریم تا شرایط و تدابیری اتخاذ شود که در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه زمینه عدم حضور مردم در بوستان‌ها و طبیعت فراهم شود تا هیچ تجمعی در این مکان‌ها نداشته باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار