کد خبر: ۵۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
نیشابور _ دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا نیشابور گفت: خوشبختانه مردم نیشابور در امر کمک به مقابله با کرونا تاکنون یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال به این ستاد کمک کرده اند.

به گزارش آرانیوز، رضا مهرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم نیک‌اندیش و نوع‌دوست نیشابور طی هفته جاری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به ستاد مردمی مقابله با کرونا در نیشابور کمک کرده اند.

دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا نیشابور افزود: سامانه بانکی تراکنش‌هایی را در بازه ۵۰ هزار تا ۱۵۰ میلیون ریال طی این مدت به ثبت رسانده، که گویای آن است که همشهریان سخاوتمند و دغدغه‌مند نیشابوری از تمام اقشار و طبقه‌های اجتماعی در این حرکت نوع‌دوستانه برای مقابله با ویروس کرونا مشارکت داشته اند.

وی تصریح کرد: برخی دیگر از مجموعه‌ها همچون شرکت تعاونی دامداران و کشاورزان نیز در چارچوب کمک‌های غیرنقدی طی روزهای قبل در فرایند ضدعفونی و گندزدایی محیط شهری نقش مؤثری داشته اند.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت پارلمان شهری از همراهی اعضای شورای شهر، هیئت امنای ستاد مردمی مقابله با کرونا، مدیران صنایع مختلف در حمایت از این حرکت مردمی قدردانی کرد و افزود: مبالغ جمع آوری شده با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی و در چارچوب مصوبه شورای اسلامی شهر در جهت جبران کمبود تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا در نیشابور هزینه خواهد شد.

مهرداد با اشاره به اینکه همشهریان همچنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب یا کارت اعلام شده از سوی ستاد واریز نمایند، یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، گزارش عملکرد ستاد و نحوه هزینه کمک‌های مردم و خیّران به طور مستمر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار