کد خبر: ۵۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز همه در معرض آزمونی بزرگ قرار داریم و امیدوارم بتوانیم، از این امتحان الهی سربلند بیرون آییم.

به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر جمعه در مطالبی که به عنوان «پیام جمعه» ارائه کرد، ضمن تبریک ایام شعبانیه، تمام درس‌ها و آموزه‌های مکتب حسینی (ع) را آموزنده و حیاتبخش دانست و اظهار داشت: در مقابله با ویروس کرونا همه باید در عمل به وظایف خود کوشا باشیم، امروز پزشکان و پرستاران در خط مقدم این مبارزه قرار دارند و به رسالت تاریخی خود عمل می‌کنند.

وی افزود: متمکنین و توانمندان نیز می‌توانند، با کمک‌های انسان دوستانه خویش در مقابله با کرونا گام بردارند، آحاد مردم نیز در این راستا می‌توانند، با عمل به توصیه‌های بهداشتی و مراقبت از یکدیگر نقش آفرینی کنند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه امروز همه در معرض آزمونی بزرگ قرار داریم، گفت: امیدوارم بتوانیم، از این امتحان الهی سربلند بیرون آییم.

وی مسئولیت مدیران و مسئولان کشور در تمام رده‌های مدیریتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: همه مسئولان در معرض آزمونی سخت قرار دارند، اگرچه بسیاری از آنها تلاش‌ها و خدمات ارزشمندی داشته‌اند، اما باید بدانند، امروز چشم‌های جامعه به دقت آنها را رصد می‌کند و تاریخ عملکرد شما را ثبت خواهد کرد.

محمودی با بیان اینکه کرونا به طور قطع دیر یا زود خواهد رفت، گفت: تاریخ در مورد عملکرد مسئولین قضاوت خواهد کرد، مردم سزاوار خدمت صادقانه مسئولان هستند و امید است، در آینده بهتر از گذشته خادم مردم باشیم.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، آمریکا را دشمن همیشگی بشریت دانست و تاکید کرد: آمریکایی‌ها متهم به تولید این ویروس هستند و هیچ عاقلی کمک از این کشور را قبول نمی‌کند، چرا که ممکن است دارویی در این زمینه بفرستند، که ویروس را شایع‌تر و ماندگارتر کند و یا افرادی را بفرستند، تا اثرگذاری این ویروس را بررسی کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار