کد خبر: ۵۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
ایلام-معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: از شب گذشته تاکنون از ورود ۷۰۰ خودروی غیر بومی و غیرساکن به استان ایلام جلوگیری شده است.

به گزارش آرانیوز، محمد نوذری ظهر جمعه در بازدید از مبادی ورودی‌های استان ایلام، به اهتمام جدی استان در اجرای قاطعانه دستورالعمل فاصله اجتماعی و ممنوعیت تردد مسافران غیر ساکن در استان تاکید کرد و گفت: از ساعت صفر جمعه شب به دستور استاندار محترم همه عوامل و دستگاه‌های مرتبط درگیر در این طرح بسیج شده‌اند تا در راستای حفظ سلامت مردم طرح ممنوعیت تردد را بدون هیچ ملاحظه‌ای اجرای کنند.

وی در ادامه از عودت بیش از ۷۰۰ خودرو غیر بومی و غیر ساکن از دیشب تا ساعت ۱۱ صبح امروز از مبادی ورودی حمیل به ایلام خبر داد و گفت: در این میان از بیش از ۶ هزار نفر نیز تب سنجی بعمل آمد که از این میزان ۹۰ مورد مشکوک به ابتلا بوده‌اند که به مراجع بهداشتی و درمانی برای معاینه بیشتر ارجاع داده شده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه از کمک خوب ارتش در کنترل مبادی ورودی و ضدعفونی مناطق شهرستان‌های چرداول، سیروان، ایوان و هلیلان تشکر کرد و گفت: مابقی نقاط استان نیز توسط سپاه و بسیج و نیروی انتظامی، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان و دیگر دستگاه‌های ذیربط کنترل و ضدعفونی می‌شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از مردم خوب استان برای همراهی و همکاری لازم در اجرای طرح، گفت: یقیناً اجرای صحیح و کامل این طرح می‌تواند برای قطع زنجیره انتقال بیماری کمک کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار