کد خبر: ۵۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
کرج - استاندار البرز با اشاره به اجرای دقیق طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در استان البرز، گفت: این طرح مهم یک مطالبه اجتماعی است.

به گزارش آرانیوز، عزیزاله شهبازی ظهر جمعه در بازدید از مبادی ورودی و خروجی استان که به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام شد، اظهار کرد: اجرای این طرح در ستاد ملی به ریاست رئیس جمهور مصوب شد و بر اساس هماهنگی‌های وزیر کشور به دستگاه‌های عضو مقرر شد در ساعت صفر جمعه در سراسر کشور اجرایی شود.

وی ادامه داد: جای خرسندی است با هماهنگی دستگاه‌های مجری این طرح در حال اجرا است و همراهی خوبی بین نیروهای انتظامی، ثبت احوال، هلال احمر، نمایندگان فرماندار وجود دارد.

استاندار البرز با اشاره به پشتیبانی دستگاه قضائی استان از این طرح، افزود: رئیس کل دادگستری استان طی دستوری از رؤسای دادگستری شهرستان‌ها خواسته است پشتیبانی‌های لازم در مسیر اجرای این طرح را داشته باشند.

شهبازی افزود: از سازمان‌های مردم نهاد و افراد دارای نفوذ اجتماعی و به ویژه جوانان درخواست می‌شود که همراهی لازم را داشته باشند تا هر چه سریع‌تر زنجیره شیوع کرونا در استان و به تبع آن کشور، قطع شود.

وی با بیان اینکه در ۲۰ نقطه البرز تدابیر کنترلی در حال اجراست، گفت: این طرح ملی است و طبق مصوبه ستاد ملی به شکل همسان در کشور اجرایی می‌شود، تا بیستم فروردین ماه اجرایی خواهد شد.

استاندار البرز با اشاره به همکاری و همراهی بسیار خوب اصناف استان، گفت: بیش از ۷۰ هزار صنف در کرج فعالیت دارند، به جهت همنوایی و همراهی با ستاد مقابله با کرونا، واحدهای خود را تعطیل کردند ولی مراکز عرضه کالاهای اساسی و ضروری مردم بدون هیچ گونه کمبودی در حال فعالیت هستند.

شهبازی عنوان کرد: کالاهای اساسی مردم به وفور در مراکز عرضه و همچنین انبارهای البرز وجود دارد.

وی گفت: از همراهی داوطلبانه بسیجیان که خالصانه در همه میادین حضور دارند کمال تشکر و قدردانی را دارم و تعامل خوبی بین بسیج، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی استان در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی وجود دارد.

استاندار البرز همچنین گفت: در راستای حفظ ایمنی و سلامت کسانی که به کنترل مبادی و اجرای طرح می‌پردازند، از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان خواستم که فرمانداران اقلام مورد نیاز همچون دستکش، ماسک و غیره را در اختیار آنها قرار دهند.

شهبازی افزود: تمامی مسئولان اعم از فرمانداران و شهرداران پای کار هستند و هر گونه کمبودی وجود داشته باشد در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار