کد خبر: ۵۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
اصفهان-رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اعمال جریمه های سنگین و توقیف خودرو برای سفرهای غیرضروری بین شهری خبر داد.

به گزارش آرانیوز، سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به شیوع بیماری کرونا کووید ۱۹ در استان اصفهان اظهار داشت: با اعمال طرح زوج و فرد از در منازل برای محدودیت تردد شهروندان در شهر تا شامگاه چهارشنبه بالغ بر ۵۰ هزار و ۸۳۰ خودرو بوده است که آمار روز پنج شنبه و جمعه به آن افزوده می شود.

وی افزود: طرح زوج و فرد اعمال شده تا پایان مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان برقرار است و کادر درمانی از جمله پزشکان و پرستاران شامل این محدودیت نیستند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه تردد خودروها در روز دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه ممنوع است، تصریح کرد: برای حفظ سلامت شهروندان تردد خودرو در شهر با محدودیت همراه شده است که ممکن است در جلسه روز جمعه تعدادی قوانین محدودکننده ای هم درنظر گرفته شود.

وی بیان داشت: تمام خودروهایی که کنار حاشیه زاینده رود پارک می شوند جریمه خواهند شد و تعدادی از این خودروها توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می شوند و تا شامگاه شنبه بیش از ۵ هزار و ۱۶۹ دستگاه خودور کنار حاشیه زاینده رود جریمه شدند و تعداد ۳۵ خودرو به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: از روز جمعه هشتم فروردین ماه فقط خودروهای باری، پلیس و بیمارستانی اجازه تردد بین شهری را خواهند داشت و مسافران بیست و چهار ساعت مهلت برگشت به شهر خود را دارند و در برگشت حق ورود به شهرهای در مسیر را نخواهند داشت.

وی افزود: چنانچه خودروهایی در شهر تردد کنند که به سفر غیرضروری به اصفهان اقدام کردند و بومی نیستند و یا از یک شهرستان به شهرستان دیگری سفر غیرضروری دارند مشمول ۵۰۰ هزار تومان جریمه و توقیف یک ماهه خودرو خواهند شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار