کد خبر: ۵۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
ارومیه – استاندار آذربایجان غربی گفت: تنها راه قطع زنجیره شیوع کرونا در کشور و استان ماندن در خانه و توجه به نکات بهداشتی و ایمنی است.

به گزارش آرانیوز، محمدمهدی شهریاری پیش از ظهر جمعه در حاشیه آئین افتتاح بیمارستان خیریه ویژه بیماران کرونایی در مهاباد در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مسئولیت پذیری اجتماعی در زمان شیوع کرونا در استان ستودنی است افزود: امیدواریم با اهتمام شکل گرفته و تاکید بر ضرورت در خانه ماندن هر چه زودتر بر این بیماری فائق شویم.

وی با قدردانی از مشارکت خیرین در امداد رسانی به حوزه درمان و خلق صحنه‌های بی نظیر ایثار و همدلی ادامه داد: این رفتار ارزنده اجتماعی که برگرفته از آموزه‌های والای اسلامی و انسانی است به خوبی در آذربایجان غربی رعایت شده است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: اگر چه در اوایل شیوع ویروس کرونا زیرساخت‌های لازم به طور کامل فراهم نبود اما امروز به مدد مردم و دست اندرکاران شرایط مقابله و درمان کرونا رو به بهبود است.

شهریاری یادآور شد: مسئولیت پذیری اجتماعی شکل گرفته توسط خیرین، گروه‌های جهادی، سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌ها در تاریخ این سرزمین به یادگار خواهد ماند.

استاندار آذربایجان غربی وی با اشاره به اعمال محدویت‌های بیشتر در ترددهای محورهای مواصلاتی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان افزود: این اقدامات سخت‌گیرانه برای بهبود شرایط و محافظت از سلامت مردم است که انتظار داریم نظیر گذشته، شاهد همکاری مردم در کاهش سفر و ماندن در خانه باشیم تا همه با هم بیماری کرونا را شکست دهیم. 

امروز جمعه بیمارستان خیریه ۷۴ تختخوابی موقت مهاباد با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال توسط خیرین جهت درمان بیماران کرونایی راه اندازی شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار