کد خبر: ۵۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
عضو شورای شهر همدان:
عضو شورای شهر همدان بابیان اینکه متأسفانه تعدادی از شهروندان همدانی خطر ویروس کرونا را جدی نگرفته اند، گفت: تنها راه نجات جامعه از این بحران پیوستن به پویش «قرنطینه خانگی» است.

شهروندان همدانی خطر ویروس کرونا را جدی نگرفته اند

اکبر کاووسی  با بیان اینکه متأسفانه تعدادی از شهروندان همدانی خطر ویروس کرونا را جدی نگرفته‌اند، گفت: تنها راه نجات جامعه از این بحران پیوستن به پویش «قرنطینه خانگی» است.

وی افزود: البته بسیاری از مردم هم خود را قرنطینه کرده‌اند که از این بخش از جامعه، عاجزانه تقاضا دارم به روند صحیح خود ادامه دهند.

عضو شورای شهر همدان گفت: انتظار می‌رود گروه‌های داوطلب مردمی در هر محله با مراجعه به درب منازل، ابتدا خانواده‌ها را از خطر ویروس کرونا آگاه کنند و سپس به آنها اطمینان دهند که اگر از منزل خارج نشوند، نیاز آنان به‌منظور کاهش تردد در سطح شهر، برطرف خواهد شد.

وی گفت: به‌منظور تأمین نیازها توسط گروه‌های داوطلب مردمی، باید افرادی که توانایی مالی دارند هزینه کالاها را خود پرداخت کنند و در صورت عدم توانایی پرداخت، گروه خیریه مستقر در محله، مسئولیت پرداخت هزینه‌ها را بر عهده گیرند.

وی بابیان اینکه نباید فراموش کنیم که اعلام آمار روزانه فوتی‌های هم‌وطنان فقط یک عدد نیست؛ بلکه آمار عزیزان ما هستند که از دست می‌روند، گفت: اجرای قرنطینه باید دقیقاً مطابق مقررات سازمان جهانی بهداشت که توسط جمهوری اسلامی ایران مورد پذیرش قرار گرفته، انجام شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار