کد خبر: ۵۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
استاندار گیلان:
استاندار گیلان با تأکید بر لزوم برنامه ریزی و تلاش مضاعف برای تحقق شعار «جهش تولید» از دستگاه های اجرایی خواست برنامه های خود در این زمینه را ظرف مدت یک هفته ارائه کنند.

دستگاه های اجرایی برنامه های خود برای تحقق شعار سال را ارائه دهند

 

ارسلان زارع ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی گیلان با تأکید بر اینکه مصوبات این جلسه می‌تواند در راستای تحقق شعار «جهش تولید» در این استان اثرگذار باشد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط موجود امسال را با عنوان سال «جهش تولید» نامگذاری کرده‌اند.

وی با تأکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب، تلاش مضاعف و هماهنگی بیشتر برای تحقق شعار امسال، افزود: شعار امسال یک سیاست مؤثر و مدبرانه در راستای توسعه کشور از سوی مقام معظم رهبری بوده است.

استاندار گیلان در ادامه با بیان اینکه نباید تنها به برگزاری جلسات در این زمینه بسنده شود، تأکید کرد: سازمان برنامه و بودجه یکی از مهم‌ترین نهادهای برنامه ریزی در این حوزه است ریاست این سازمان در نخستین اقدام جلسه‌ای با این موضوع برگزار و ابلاغیه‌هایی نیز صادر کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب شورای برنامه ریزی و توسعه استان در راستای تحقق شعار سال، تصریح کرد: باید با تصمیمات درست در این شورا زمینه تحول و توسعه استان گیلان را فراهم کنیم.

زارع تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های در سال جدید عنوان کرد و ادامه داد: تکمیل پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد باید در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه ظرف یک هفته باید برنامه‌های خود را در راستای تحقق شعار امسال تهیه و به شورای برنامه ریزی ارسال کنند، گفت: در سال گذشته جلسات و اقدامات خوبی از سوی شورای برنامه ریزی استان گیلان هدفگذاری انجام شده است.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت واحدهای تولیدی و اقتصادی در استان، افزود: در همین راستا نیازمند حمایت نظام اداری و مالی از تولید کننده هستیم باید در زمینه صدور مجوزها همکاری و مشارکت خوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، دانش بنیان و جوانان فعال و نخبه گیلانی نیز استفاده شود، گفت: اقدامات مؤثری در زمینه افزایش تولید و کیفیت محصولات کشاورزی انجام شده و باید استمرار داشته باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار