کد خبر: ۵۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
استاندار گلستان گفت: در روز طبیت (سیزده بدر) تمامی تفرجگاه ها و پارک های استان تعطیل خواهد بود و از حضور در این محل های تفریحی جلوگیری خواهد شد.

تفرجگاه های گلستان سیزده بدر تعطیل است/موج دوم کرونا در راه استان

 

هادی حق شناس ظهر پنجشنبه در برنامه رادیوی اظهارکرد: خوشبختانه اقدامات پیشگیرانه خوبی در استان انجام شده و تلاش زیادی در راه تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک صورت گرفته است.

وی افزود: با کمک خیران، دستگاه هایی مانند ونتیلاتور، اکسیژن ساز، تخت های ICU، دستگاه های نمونه گیری و غیره به ارزش ۱۳ میلیارد تومان تهیه و در بیمارستان ها توزیع شد.

حق شناس گفت: در حال حاضر ظرفیت پذیرش در بیش از هزار تخت بیمارستانی و ۵۰۰ تخت نقاهگاهی در استان وجود دارد اما اگر چنانچه موج دوم این بیماری آغاز شود در صورت عدم رعایت با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: از تمام مردم استان می خواهیم در خانه ماندن را خصوصاً در فاصله ۱۰ تا ۱۵ فروردین تا حد ممکن رعایت کنند تا شاهد افزایش مبتلایان در موج دوم نباشیم.

حق شناس خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ هتل و میهمانپذیری در استان پذیرش مسافر ندارند و از فرمانداران خواسته شده از حضور ماشین هایی از استان های دیگر در حوزه شهرستانی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت گفت: در روز طبیت (سیزده بدر) تمامی تفرجگاه ها و پارک های استان تعطیل خواهد بود و از حضور در این محل های تفریحی جلوگیری خواهد شد.

استاندار گلستان در خصوص حضور کارمندان در محل کار یادآور شد: با تصمیم استانی خانم های کارمند از اسفند مختار به حضور در محل کار شدند و این روند ادامه دارد، برای باقی کارکنان هم مقرر شد به صورت شیفیتی و یک سوم تا ۱۵ فرودین در محل کار خود حضور داشته باشند.

حق شناس با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: مزیت استان در بخش کشاورزی است و به لحاظ تولیدات کشاورزی گلستان ششمین استان کشور است و تلاش می کنیم در سال ۹۹ رشد معناداری را در زمینه های مختلف ایجاد کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار