کد خبر: ۵۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
در اوج شیوع کرونا؛
فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری پنج نفر از عاملان تیر اندازی و اراذل و اوباش معروف استان قزوین در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی استان کرمان خبر داد.

 اراذل و اوباش معروف قزوین در یکی از هتل‌های کرمان دستگیر شدند

 

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با سلاح شکاری منجر به جرح پنج نفر از شهروندان استان قزوین و متواری شدن عاملان این تیراندازی دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی کل کشور قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در همین راستا مأموران پلیس امنیت عمومی استان کرمان با انجام کار اطلاعاتی پنج نفر از عاملان اصلی نزاع و تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات منسجم، آنان را در هتل جهانگردی کرمان که در پوشش مسافر وارد شده بوند دستگیر کردند.

سردار ناظری با بیان اینکه متهمان این پرونده همگی سابقه دار و از اراذل و اوباش استان قزوین بودند، تصریح کرد: دو نفر از متهمان دارای ۱۷ سابقه از جمله تیراندازی ایذایی، ضرب و جرح، سرقت و سلب آسایش عمومی، تجاوز به عنف، نزاع و درگیری فردی و جمعی، رابطه نامشروع، قدرت نمایی با سلاح سرد را در پرونده خود ثبت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه هتل جهانگردی نیز به علت عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا به دلیل پذیرش مسافر پلمب شد بیان داشت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان تاکید کرد: پلیس ایجاد ناامنی و اختلال در روند زندگی مردم را برنمی تابد و مقتدرانه با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار