کد خبر: ۵۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
سرپرست سازمان جونان جمعیت هلال احمر کشور:
سرپرست سازمان جونان جمعیت هلال احمر کشور گفت: علیرغم تمام هشدارهای بهداشتی که در خصوص کرونا ویروس داده شده اما امروز شاهد هستیم که مردم سقز این هشدارها را جدی نگرفته اند.

مردم سقز هشدارها در خصوص ابتلا به ویروس کرونا را جدی نگرفته اند

علی حیدری نجات در حاشیه بازدید از وضعیت اقدامات جمعیت هلال احمر در شهرستانهای سقز و بانه،ر، با انتقاد از نحوه کنترل ورودی های شهر سقز، اظهار داشت: کنترل ورودی شهرهای این شهر بسیار ضعیف بوده و تردد خودروها در محورهای مختلف این شهر بسیار آسان صورت می گیرد.

وی افزود: از مسیر همدان – سنندج – سقز بازدید به عمل آمد که علیرغم تمام هشدارها در سقز بیماری کرونا جدی گرفته نشده و مردم در حالت عادی و بدون استفاده از وسایل بهداشتی در سطح معابر عمومی در تردد هستند.

سرپرست سازمان جونان جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: با وجود به اینکه تمام هشدارهای بهداشتی به مردم داده شده است اما روز گذشته شاهد ترافیک سنگین در سطح خیابان های سقز بودیم و همین مسئله باعث می شود انتشار کرونا ویروس سرعت بیشتری بگیرد.

حیدری نجات یادآور شد: اگر اوضاع در سقز به همین منوال ادامه داشته باشد بدون شک در روزهای آینده شمار مبتلایان به کرونا ویروس در این شهر چندین برابر خواهد شد.

گفتنی است بر اساس آخرین آمار دانشگاه علئم پزکی کردستان تا ظهر دیروز ۲۹۷ نفر در کردستان به کرونا ویروس مبتلا شده بودند که ۱۰۶ مورد آن مربوط به شهرستان سقز بوده و همچنین از ۳۴ مورد فوتی در کردستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا ۱۵ مورد آن در سقز اتفاق افتاده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار