کد خبر: ۵۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
نسبت به سال گذشته؛
جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: از ۲۵ اسفند تا پنجم فروردین‌ماه شاهد کاهش ۶۴ درصدی تردد در ورودی و خروجی‌های شهر قم بوده‌ایم.

تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های قم ۶۴ درصد کاهش یافت

سرهنگ احمد خدایاری، اظهار داشت: از تاریخ پنجم تا ششم فروردین‌ماه به مدت ۲۴ ساعت ۷۷ درصد کاهش تردد در محورهای ورودی و خروجی شهر قم نسبت به سال گذشته ثبت شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی پلیس که از ۲۵ اسفندماه آغاز شده تا پنجم فروردین‌ماه شاهد کاهش ۶۴ درصدی تردد در ورودی و خروجی‌های شهر نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه خوشبختانه در طرح نوروزی امسال تصادفات فوتی نداشته‌ایم، افزود: تصادفات جرحی طی این مدت کاهش ۶۰ درصدی داشته است.

تردد بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه در محورهای قم

وی تصریح کرد: با وجود اینکه تردد در محورهای مواصلاتی کاهش چشمگیر دارد اما باز هم از پنجم تا ششم فروردین ماه بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه در محورهای قم تردد داشته‌اند که این نگران کننده است.

سرهنگ خدایاری گفت: در هشت محور ورودی و خروجی استان قم پایش تب سنج انجام می‌گیرد و نیروی انتظامی نیز همکاری لازم را در این زمینه دارد.

وی با اشاره به حضور حداکثری پرسنل نیروی انتظامی در جاده‌ها، افزود: به دلیل خلوت بودن جاده‌ها بیشتر عامل تصادفات ی روزهای اخیر واژگونی خودرو ناشی از خستگی و خواب آلودگی و یا سرعت بالا بوده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار