کد خبر: ۵۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
بخشدار دشتابی گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا ۱۰۰ درصد جمعیت روستایی این بخش غربالگری شد.

جمعیت بخش دشتابی غربالگری سلامت شدند

 

اکبر رحمتی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا که در بخشداری دشتابی برگزار شد اظهار کرد: تاکنون با غربالگری ۱۰۰ درصد جمعیت روستایی و ۸۰ درصد جمعیت شهر ارداق ضمن ارائه آموزش‌های لازم، افراد مشکوک به ابتلای ویروس کرونا شناسایی شده است.

رحمتی تعداد افراد تحت پوشش این طرح در بخش دشتابی را بیش از ۲۶ هزار نفر اعلام کرد.

وی فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری در شهر ارداق و روستاهای تابعه و مراجعه و تجمع مردم در این واحدها را از جمله دلایل افزایش ابتلاء به ویروس کرونا اعلام و اضافه کرد: فعالیت تمامی واحدهای صنفی به جز واحدهای تأمین مایحتاج ضروری ممنوع بوده و مقررات منع فعالیت این واحدها ابلاغ شده و با افراد خاطی به طور قانونی برخورد می‌شود.

بخشدار دشتابی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم فروردین روز طبیعت نسبت به حضور مردم در اماکن عمومی، بوستان‌ها و طبیعت هشدار داد و به اعضای شورا، شهرداری و دهیاران تاکید کرد تا در این زمینه نظارت جدی داشته باشند.

حجت الاسلام سعیدی امام جمعه شهر ارداق نیز در این جلسه اظهار کرد: رعایت بهداشت از توصیه‌های مؤکد دین اسلام و حق الناس است.

نوری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دشتابی در جلسه مقابله با ویروس کرونا در این بخش از استقرار نیروهای کنترل مبادی ورودی شهر ارداق با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، بسیج، شهرداری و کارکنان مراکز بهداشتی از هفته آینده خبر داد.

همچنین خاکپور جانشین فرمانده انتظامی بخش دشتابی در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا از پلمپ واحدهای صنفی متخلف با حضور نماینده اصناف بوئین زهرا در شهر ارداق خبر داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار