کد خبر: ۵۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بندرعباس از پلمپ ۱۰ نانوایی به علت عدم رعایت موارد بهداشتی خبر داد و گفت: ‌۱۴۰۰ نیرو روزانه سطح شهر بندرعباس را ضدعفونی و گندزدایی می‌کنند‌.

دکتر یحیی میرزاده اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان بندرعباس اقدامات بسیاری انجام شده است و جلسات متعددی برگزار شده که شورای تامین، ستاد مقابله با کرونا و ... از آن جمله هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در بحث مسائل آموزشی بنرهای بسیاری چاپ شده و در سطح شهر نصب شده همچنین بسته‌های آموزشی نیز تهیه و توزیع شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس بیان کرد: نیروهای بهداشت در بحث آموزش به پرسنل ادارات و ضدعفونی گندزدایی ادارات نیز فعالیت‌های بسیاری داشته‌اند. 

وی ادامه داد: در بحث ضد عفونی کردن معابر 1400 نیرو به حالت آماده باش هستند که روزانه 900 نفر از آنها عملیات ضدعفونی و گندزدایی را در معابر بندرعباس انجام می‌دهند و در روستاها هم بخشداری و دهیاری‌ها این مهم را در دستور کار دارند.

میرزاده عنوان کرد: نظارت‌ها بر اصنافی که بیشترین مراجعه مردم به آنهاست تشدید یافته است و در همین راستا 10 نانوایی که موارد بهداشتی توصیه شده را مانند پوشیدن دستکش و ماسک یا جدا کردن محل دریافت پول را رعایت نکردند پلمپ شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس ابرازرداشت: مبادی ورودی شهر بندرعباس اعم از دریایی، زمینی، هوایی و ریلی به صورت شبانه روزی در حال کنترل است و روزانه بیش از 2 الی 3 هزار نفر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که البته این آمار کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: مردم توصیه‌ها را جدی بگیرند و در خانه بمانند و مسافرت‌هایشان را به حداقل برسانند و چنانچه برای خرید به بیرون از منزل مراجعه می‌کنند حتما یک نفر از اعضای خانواده این کار را انجام دهد که در آن هم تمام موارد بهداشتی را رعایت کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار