کد خبر: ۵۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: حدود هزار و ۸۰۰ لیتر الکل و مواد ضدعفونی‌کننده احتکارشده در این شهرستان کشف شد و برخورد قضایی با محتکران انجام شده‌است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، سرهنگ عباس دولتشاهی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان  که در ستاد انتظامی کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش‌از 300 طرح مختلف انتظامی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در کوهدشت انجام شده‌است.

وی با اشاره به کشف سرقت‌ها در کوهدشت افزود: از ابتدای امسال تاکنون 90درصد سرقت‌ها در این شهرستان کشف‌شده و شاهد کاهش سرقت‌ها نسبت به سال‌های گذشته در این شهرستان بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی کوهدشت عنوان کرد: 69 درصد پرونده‌های کلاهبرداری در این شهرستان کشف‌شده و جرائم رایانه‌ای که یکی از جرایم مهم است نیز74 درصد کشف شده‌است.

وی بیان کرد: عوامل تیراندازی‌ها در کوهدشت شناسایی و دستگیر شده‌اند و هم‌چنین چهار مورد انهدام باندهای سازمان‌یافته مواد مخدر در این شهرستان انجام شده‌است.

دولتشاهی با اشاره به برخورد با قاچاق سوخت، سیگار و تجهیزات ماهواره گفت: بسیاری از آسیب‌ها در کوهدشت ریشه فرهنگی دارد و مشارکت‌های مردمی و احساس مسئولیت مردم در همکاری با پلیس نقش مؤثری در کاهش جرائم دارد.

فرمانده انتظامی کوهدشت خاطرنشان کرد: با حدود هزار و 500 دستگاه خودرو و 27 دستگاه موتورسیکلت متخلف برخورد و روانه پارکینگ شده‌است، یکی از مصادیق فرهنگ در هر شهرستان فرهنگ راهنمایی و ترافیک است و مردم باید به توصیه‌های پلیس در این زمینه عمل کنند.

بیشتر بخوانید

دولتشاهی با بیان اینکه در امسال شاهد کاهش 84 درصد تصادفات فوتی در کوهدشت بوده‌ایم، اظهار داشت: راه‌اندازی آموزشگاه پایه و موتورسیکلت در سال گذشته انجام‌شده‌ و تمام آموزش‌های آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی در حال حاضر در کوهدشت انجام می‌شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: راه‌اندازی سیستم پایش تصویری در کوهدشت نیازمند همکاری دستگاه‌های ذیربط است و بیش‌از این نباید در احداث این سیستم تعلل شود.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره به انهدام 74 درصد جرائم سایبری در این شهرستان عنوان کرد: باند هکرها و کلاهبرداری‌های رایانه‌ای در کوهدشت شناسایی و دستگیر شدند و مردم به هشدارهای پلیس فتا در پرداخت‌های اینترنتی توجه کنند.

وی بیان کرد: حدود هزار و 800 لیتر الکل و مواد ضدعفونی‌کننده احتکارشده در کوهدشت کشف‌شده و برخورد قضایی با محتکران با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط انجام شده‌است.

دولتشاهی با اشاره به طرح راه‌اندازی بانوان فرهنگ‌یار ترافیک در تمام مدارس، دانشگاه‌ها و مدارس کوهدشت گفت: این کار نقش برجسته‌ای را در کاهش جرائم رانندگی در این شهرستان داشته‌است.

فرمانده انتظامی کوهدشت با تقدیر از اصحاب رسانه این شهرستان خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌ها و جرائم مختلف اجتماعی دارد.

دولتشاهی در بخشی دیگر از سخنان خود برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در کوهدشت را با همکاری دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و سایر دستگاه‌ها آرام و سالم دانست و اظهار داشت: همین موضوع نقش مهمی در فرهنگ‌سازی برای انتخابات کوهدشت داشته‌است.

وی با اشاره به برگزاری همایش پلیس و آسیب‌های اجتماعی در کوهدشت افزود: خروجی این اقدامات فرهنگی برقراری یک امنیت پایدار و مشارکت اجتماعی ارزشمند مردم این شهرستان در مسائل مختلف است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار