کد خبر: ۵۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تا کنون یکهزار و ۳۹۶ بیمار حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در استان بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

عبدالرضا فاضل عصر امروز درباره آخرین وضعیت تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان اظهارداشت: از ابتدای اسفندماه تا کنون 2 هزار و 422 نفر با علایم حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در استان بستری شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد یک‌هزار و 396 نفر با تلاش کادر درمانی استان بهبود یافته و از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به افزایش بار مراجعات به مراکز درمانی استان در روزهای اخیر بیان داشت: در حال حاضر نیز یک‌هزار و 64 نفر با علایم و مشکلات تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به افزایش 9 فوتی دیگر به تعداد جان باختگان این بیماری گفت: تعداد مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان به صورت قطعی به 40 نفر رسیده است.

فاضل با بیان اینکه نمونه‌برداری از افراد مشکوک به کرونا در استان انجام می‌شود، اعلام کرد: از مجموع نمونه‌برداری‌های انجام شده، نتیجه 524 مورد به دست ما رسیده که تا کنون 213 مورد مثبت و 311 مورد منفی بوده است.

وی از مردم خواست برای شکستن زنجیره انتقال این بیماری در منزل بمانند و موارد و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار