کد خبر: ۵۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان با اشاره به اینکه حقوق اسفندماه کارکنان ادارات آماده پرداخت است گفت: تا حقوق‌ها داده نشود به اضافه‌کار فکر نمی‌کنیم.
 

حقوق اسفندماه کارکنان ادارات کرمان آماده پرداخت است

، جعفر رودری ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با حضور فدائی استاندار کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه 80 میلیارد تومان جبران خسارات ناشی از بهره‌برداری معادن استان است اظهار داشت: از این مبلغ 27.9 میلیارد تومان تاکنون وصول و به خزانه استان واریز شده است.

وی با بیان اینکه در قانون آمده که این مبلغ باید در مناطق درگیر معادن هزینه شود گفت: خسارات ناشی از معادن در استان شناسایی شده و اداره کل محیط زیست استان کار کارشناسی انجام داده است.

بیشتر بخوانید

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با عنوان اینکه در شش شهرستان شهربابک، رفسنجان، سیرجان، رابر، انار و بردسیر که معدن مس دارند و خساراتی ایجاد شده است افزود: اولویت بعدی برای توزیع خسارات در بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و 794 میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان است گفت: حقوق اسفند کارکنان ادارات کرمان با افزایش 50 درصدی آماده پرداخت است و امیدواریم هفته آینده به همراه سایر موارد پرداخت شود.

رودری با تاکید بر اینکه تا حقوق‌ها داده نشود به اضافه‌کار فکر نمی‌کنیم و مدیران در جریان باشند افزود: 2 هزار و 25 نفر نیروی قراردادی دستگاه‌های استان را هم داریم که اول باید حقوق آنها را پرداخت کنیم.

وی با عنوان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان 67 میلیارد تومان کسری بودجه برای ما اعلام کردند گفت: سه میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه سوخت دستگاه‌ها است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار