کد خبر: ۵۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به‌منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداخت بهای سوخت در جایگاه‌های سوخت این استان فقط با استفاده از کارت بانکی صورت می‌گیرد.

روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با هدف رعایت الزامات بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح استان پرداخت بهای سوخت تا اطلاع ثانوی در استان قم با استفاده از کارت بانکی صورت می‌گیرد و به‌هیچ‌عنوان به‌صورت نقد امکان‌پذیر نمی‌باشد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم تأکید کرده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به‌جهت رعایت الزامات بهداشتی پرداخت بهای فرآورده صرفاً از طریق کارت‌های بانکی و با استفاده از دستگاه‌های پرداخت بانکی مستقر در جایگاه‌های سوخت صورت می‌پذیرد و دریافت وجه نقد ممکن نیست.

بیشتر بخوانید

این اطلاعیه از شهروندان خواسته است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در ساعات غیرپیک و کم‌تراکم به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و برای حفظ سلامت خود و هم‌استانی‌های عزیز فقط با استفاده از کارت بانکی مبلغ سوخت را پرداخت کنند.

استان قم دارای تعداد 68 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مایع و گاز است که از این تعداد 19 باب آن 2منظوره، 31 باب تک‌‌منظوره سوخت مایع و 18 باب نیز تک‌منظوره CNG می‌باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار