کد خبر: ۵۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی گفت: با دستور استاندار آذربایجان‌غربی بسته عیدانه در بین خانوارهای آسیب دیده زلزله قطور خوی توزیع می‌شود.

امیرعباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در منطقه زلزله زده قطور خوی اظهار کرد: تا به امروز  300 واحد با حدود 70 دستگاه انواع  ماشین‌آلات بنیاد مسکن، راهداری، آب منطقه‌ای، شهرداری‌ها و سپاه شهدا با نظارت ناظرین فنی بنیاد مسکن آواربرداری شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: به دستور استاندار آذربایجان‌غربی مقرر شد تا بسته عیدانه در بین خانوارهای آسیب دیده در زلزله قطور خوی توزیع شده و کالاهایی در اختیار حدود 5 هزار خانوار شامل برنج، روغن، چای، لوازم بهداشتی اعم از مایع دستشویی، شامپو، تایددستی و صابون،تن ماهی و کنسرو قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی گفت: همچنین مقرر شده تا برای آسیب دیدگان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، کفش نیز علاوه بر اقلام غذایی و بهداشتی توزیع شود.

وی در ادامه با اشاره به میزان کمک‌ها و مشارکت مردمی در مسئله زمین لرزه قطور خوی بیان کرد: خوشبختانه میزان کمک‌های مردمی در حد مطلوب بوده و مردم در این امر خداپسندانه مشارکت کرده‌اند.

انتهای پیام/7548/ش

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار