کد خبر: ۵۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
اهواز در انتظار رخدادی بزرگ است که با انتخاب سید کریم حسینی و سید رضا فلاحی مقدم رقم زده خواهد شد و این درحالی است که مردم حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه قرار نیست چهره هایی تکراری را روانه بهارستان کنند.

به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه خوزستان) کلانشهر اهواز با وجود استعدادها و ظرفیت هایی که دارد با چالش هایی همراه است که همیشه تاریخ از سوی نمایندگان آن در مجلس مورد کم توجهی قرار گرفت.
اگر نیم نگاهی به لیست کاندیداهای نمایندگی مجلس در اهواز بیندازیم می توانیم نام سه نماینده ادوار آن را مشاهده کنیم. همایون یوسفی، ناصر سودانی و شبیب جویجری از جمله این افراد هستند. چهره هایی که برخلاف ادعاهایی که دارند تاکنون نوانسته اند، نفش کلیدی و محوری را در توسعه حوزه های انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه داشته باشند.
اما در بین نامزدها، نام دو نفر از همه بیشتر درخشانتر است و میبینیم که اعتماد مردمی به سوی آنها است تاجایی که سید کریم حسینی و سید رضا فلاحی مقدم امروز پیشتاز نظرسنجی ها در این حوزه انتخابیه معرفی می شوند.
مردم این مناطق در روز دوم اسنفندماه برای اینکه تاریخ ساز شوند و در مسیر توسعه گام بردارند، قرار است نام این دو چهره با تجربه و متخصص که را در برگه های آرای خود بنویسند.
در حالی اهواز می تواند بیش از گذشته در مسیر توسعه گام بردارد که این دو چهره مردمی و خوشنام خوزستان با تجارب و تخصص هایی که دارند وارد بهارستان شوند که این امر نیز با اقبالی که از سوی مردم صورت گرفته، حتمی است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار