کد خبر: ۵۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما مبتنی بر اراده و رای مردم است، گفت: از افتخارات این نظام این است که خواست، حضور و رای مردم جزء محورهای اساسی حرکت در نظام است.

به گزارش آرانیوز، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در نشست هم اندیشی شورای عالی قوه قضاییه با نهادهای مردم نهاد و همچنین آیین رونمایی و ابلاغ دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سپهبد قاسم سلیمانی گفت: امروز جلسه عالی مسئولان قضایی به حضور نمایندگان نهادهای مردمی مزین است و موضوع جلسه هم نقش مردم در تحولات قضایی است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما مبتنی بر خواست و اراده و رای مردم است، گفت: نهادهای این کشور مبتنی بر رای مردم است و افتخارات این نظام این است که خواست، حضور و رای مردم جزو محورهای اساسی حرکت در نظام است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در هر کجا که حضور مردم را تجربه کردیم، کارها پیش رفته است، گفت: حضور مردم حضوری است که پشتوانه جدی برای همه دست‌اندرکاران در کشور است و جلوه‌ای برای تداوم نظام و توجه به اینکه مردم امروز آنچه می‌خواهند باید تحقق پیدا کند، به حساب می‌آید.

رئیسی افزود: یکی از مصادیق حضور مؤثر مردم، انتخابات است. با این حال نباید این طور باشد که پس از رأی دادن، مردم بروند و در خانه‌هایشان بنشینند بلکه نقش مردم باید تعریف شود. هر کجا که به مردم نقش دادیم، موفق بودیم. یکی از این مصادیق، حضور مردم در دفاع‌مقدس بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار