کد خبر: ۵۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

به گزارش آرانیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش که امشب در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهارداشت: امشب میهمان درخشان‌ترین ستاره‌های جاودان عالم هستیم.

وی ادامه داد: ۴۰ روز است که رخسار زیبای سردار بزرگ و تکرار نشدنی جبهه مقاومت اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار شهید ابومهدی المهندس، سردار شهید حسین پورجعفری، پاسدار فداکار و شهید شهروز مظفری، پاسدار جان بر کف اسلام هادی طارمی و پاسدار جوان و رعنای ما وحید زمانی نیا و پس از آن سردار رشید دیگری به نام سردار علی اصغر پاشاپور را ندیده‌ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اما با رخسار معنوی و سیمای ملکوتی و حضور آسمانی آنان در این ۴۰ روز زندگی کردیم و امشب قاسم با زبان اسماعیل با ما سخن گفت.

سردار سلامی بیان کرد: دستیابی به ارتفاع و بلندای شخصیت این مجاهد بی نظیر برای بنده امکان پذیر نیست و کلمات هم نمی‌توانند توصیف گر عظمتی شوند که همانند اقیانوسی بی کران در متن عالم جاری شده است و قلب‌ها را تسخیر کرده و جهان را با بعثت و برانگیختگی جدیدی رو به رو کرده است.

وی گفت: ستایش و تکریم ابعاد عظیم این شخصیت بزرگ فقط با کلام الهی قران امکان پذیر است و حاج قاسم محصول نماز شب بود که خداوند به او مقام محمود بخشید و او بارقه و جلوه‌ای از مقام محمود نبوی را در وجود خود جلوه گر ساخته بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی تندیس زنده این آیه شریفه بود مبنی بر اینکه در برابر دشمنان مانند کوه استوار بود و در برابر آنها صلابت از خود نشان می‌داد اما در مقابل مؤمنان رئوف، خالص و خاکی بود.

سردار سلامی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی آموخته بود در میدان جنگ باید کاسه سر را به خدا عاریه داد، ادامه داد: او هرگز در مقابل دشمن نمی‌لرزید و گام‌هایش استوار بود و زره قاسم پشت نداشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار