کد خبر: ۵۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی مهر ابطالی بر دسیسه‌های دشمنان علیه امنیت ملی کشور خواهد بود.

به گزارش آرانیوز، انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد تفاوت‌هایی با سال‌های گذشته دارد و تهدیدات مستقیم و غیر مستقیم مستکبران جهان علیه انقلاب اسلامی ایران بیشتر شده است. از سوی دیگر آمریکا و اسرائیل تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به ملت ایران می‌کنند. تحریم‌های ظالمانه، ضد بشری و یکسویه علیه مردم ایران مشکلاتی را برای آنها فراهم کرده است و دشمنان امنیت ملی کشور عزیزمان را نیز اشاره رفته‌اند؛ در این میان حفظ «اتحاد» و «همبستگی» می‌تواند امنیت ملی کشور را به خوبی حفظ کند.

مردم با حضور گسترده در تشییع شهید «حاج قاسم سلیمانی» و راهپیمایی باشکوه «۲۲ بهمن ماه» این پیام را به جهانیان مخابره کردند که برای حفظ امنیت ملی کشورشان از هیچ کاری دریغ نخواهند کرد؛ حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو مهر ابطالی بر دسیسه‌های دشمنان علیه امنیت ملی کشور خواهد بود.

خادمی: گلایه‌های مردم از عملکرد دولت است

هدایت الله خادمی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد از تلاش‌های دولت برای ربط دادن گله‌های مردم به بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گلایه‌های مردم از عملکرد دولت است. دولت به وعده‌هایش در زمینه اشتغال و ایجاد رونق اقتصادی عمل نکرد.

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رد صلاحیت نامزدهای متخلف و مفسد انتخابات مجلس بهترین اقدام شورای نگهبان بود. کسانی که غرق در فساد اقتصادی هستند، نباید تأیید صلاحیت شده و به مجلس راه یابند. نامزدهای انتخابات مجلس باید تصمیم بگیرند یا مدیریت سالم را انتخاب کنند و یا از حضور در مجلس انصراف دهند.

وی یکی از نقاط ضعف مجلس دهم را ورود نمایندگان به فعالیت‌های اقتصادی و تجاری خواند و گفت: بسیاری از نمایندگان در مجلس دهم به دنبال فعالیت‌های اقتصادی بودند که همین امر موجب فساد اقتصادی آنها شد و شورای نگهبان این افراد را رد صلاحیت کرد.

نجابت: برخی از گلایه‌ها برای رأی آوردن استفاده می‌کنند

حسین نجابت نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با ارزیابی خود از مجلس دهم و شاخصه‌های مورد نیاز برای تشکیل مجلس قوی مورد تاکید مقام معظم رهبری، اظهار داشت: به عقیده من آنچه مهم است تا مجلس یازدهم کمی متفاوت از مجلس دهم آن را رعایت کند بحث استقلال است. در جمهوری اسلامی قوا کاملاً مجزا هستند و این به معنای عدم همکاری نیست.

وی عنوان کرد: مجلس، دولت و قوه قضائیه باید دارای بلوغ سیاسی کامل و شرح صدر زیاد باشند تا بتوانند با هم همکاری کنند و در ضمن این همکاری باید استقلال خود را نیز حفظ کنند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: این جریانات از این پیشران‌ها و گلایه‌های نیروهای اجتماعی استفاده می‌کنند تا خودشان رأی بیاورند. به عقیده من مردم دیگر متوجه این حرف‌ها شده‌اند و دیگر فصل اینکه ما بتوانیم با فریب مردم رأی جمع کنیم گذشته است. همه جناح‌ها باید فکر اساسی‌تری کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار