کد خبر: ۵۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
حسینیه ایران امروز شاهد یکی از پرشورترین راهپیمایی‌های تاریخ یزد بود و چهار نسل انقلاب امروز در کنار یکدیگر، فجر چهل و یکم را جشن گرفتند.
حسینیه ایران ۲۲ بهمن را به جشن نشست

مردم یزد امروز با حضور در مسیر همیشگی راهپیمایی‌های این شهر، یک بار دیگر فریاد «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» سر دادند و یک بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید پیمان کردند.

اجتماع پرشور یزدی‌ها که چهار نسل انقلاب در آن فعالانه حضور داشتند، امروز یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار شد.

یزدی‌ها با شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر استکبار، مرگ بر فتنه گر، خط بطلان بر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن کشیدند و یک بار دیگر نشان دادند که از آرمان‌های انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

راهپیمایان یزد امروز با در دست داشتن تصاویری از سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، شعار این سند زنده استکبار است، سر دادند.

یزدی‌ها همچنین سازش با آمریکا را با سر دادن شعارهایی محکوم کردند و خواستار حفظ استقلال کشور شدند.

امروز اقلیت‌های زرتشتی نیز با لباس و پلاکاردهای ویژه در این مراسم حضور یافتند و نشان دادند که آنها نیز پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

حضور اتباع افغانستانی و عراقی با پرچم و پلاکارد نیز از دیدنی‌های راهپیمایی امروز در یزد بود.

تعداد زیادی از جانبازان با صندلی چرخ‌دار در این راهپیمایی حضور یافته بودند تا اعلام کنند در کنار انقلاب تا آخر ایستاده‌اند.

حضور طلاب و روحانیون، دانشجویان، کسبه و بازاریان، زنان و کودکان نسل چهارم انقلاب نیز در راهپیمایی امروز چشمگیر بود.

پس از طی مسیر راهپیمایی، راهپیمایان همچون همیشه در میدان حماسه‌های یزد گردهم آمدند و جشن انقلاب را در حسینیه امیرچخماق برگزار کردند.

در این راهپیمایی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد، فرمانده انتظامی استان یزد، فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان نیز در کنار مردم حضور داشتند.

برگزاری سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان، اجرای سرود، قرائت قطعنامه و … از دیگر برنامه‌های این حضور باشکوه بود.

در این مراسم سخنران اصلی به دلیل لغو پرواز نتوانسته بود در جمع مردم یزد حضور یابد، بنابراین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به سخنرانی پرداخت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار