کد خبر: ۵۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
همدانی‌ها بار دیگر و این بار زیر بارش برف و رحمت الهی حضوری حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن رقم زدند و فجر سلیمانی را در تاریخ انقلاب ماندگار کردند.

خلق حماسه ۲۲ بهمن زیر بارش برف/فجر سلیمانی در همدان ماندگار شد

 

امروز ایران اسلامی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلابش را که ثمره اراده یک ملت برای آزادی، ظلم‌ستیزی، برابری و نفی وابستگی بود گرامی داشت و مردم ایران اسلامی یک بار دیگر با لبیک به ندای رهبر خود حضور حماسی در این راهپیمایی را رقم زدند.

آری امروز ۲۲ بهمن‌ماه یادآور عزت و غرور ایران و ایرانی است که باگذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب هرروز بیش از گذشته به این اقتدار و عزت می‌بالند و در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضوری همیشگی داشته و دارند.

امروز مردم استان همدان نیز همپای مردم سایر استان‌های کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و در بیش از ۷۰ نقطه از استان همدان اقتدار و عظمت ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

راهیپمایان در حالی که تصاویر امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند، شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» سر می‌دادند و با مشت‌های گره کرده فریاد خود را بر سر دشمنان سر می‌دادند.

اقتدار و عزت نظام شکوهمند اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد

مردم در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن، اقتدار و عزت نظام شکوهمند اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و به دنیا ثابت کردند که هیچ گاه دست از آرمان‌های امام و انقلاب برنخواهند داشت.

در میان شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز حضور نوجوانان و جوانان و حتی خردسالان که دست در دست پدران و مادران خود و در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به دست داشتند مسیر راهپیمایی را طی می‌کردند و شوق و ذوق از چهره‌هایشان پیدا بود بر زیبایی‌های این مراسم افزوده بود.

امروز در حالی مردم همدان تولد ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند که بارش دانه‌های بلورین برف جلوه‌ای زیبا از حضور و شادی مردم را به تصویر کشید.

آری انقلاب همچنان به یاری خداوند در مسیر خود شتابان و پرنشاط حرکت می‌کند و به جهانیان نشان می‌دهد که مردم غیرتمند ایران همپای مسئولان با همدلی و هم‌افزایی در راستای حفظ و تقویت ارزش‌های نظام مصمم هستند و خواهند بود.

مردم دیندار استان همدان که هم دوش مردم ایران اسلامی همواره در تمامی صحنه‌ها حضور داشته و به پشتیبانی از نظام، دین و هویت خود پرداخته و در حمایت از ارزش‌های اسلامی و شیعی زبانزد خاص و عام هستند امروز نیز این حماسه را به رخ جهانیان کشیدند و تا همیشه تاریخ باقی خواهد ماند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار